ایراد عجیب؛اینستاگرام در گوشی شیائومی ردمی نوت ۸

طبق معمول در شرکت یکی از دوستان گوشیشو آورد تا سوال کنه که چرا اینستاگرام وقتی میخواد عکس آپلود کنه برای پست جدید اون قسمت که عکسها رو بند انگشتی نشون میده خاکستری هست و پیش نمایش عکسها معلوم نیست.

هر چی در چنته داشتم رو کردم.نشد که نشد.گفتم حتما ویروسیه بیا خونه با لپ تاپ ویروس کشی کنم.آقا این از خدا بیخبرم اومد در خونه گفت بسم الله

من موندم و آنتی ویروس که هیچ چیز مشکوکی پیدا نکرده و یک گوشی با مشکل عجیب...

سرتونو درد نیارم تو مدت ۳ساعت همه کار کردم پاک کردن کش برنامه پاک کردن برنامه بروزرسانی و نصب و برنامه های مشابه اینستا...

نشد که نشد...



و اما از اونجایی که من سریش تر ازین حرفام.اینقدر تو نت سرچ زدم و فرم ویر جدید آپدیت اندروید و همه کارا رو سر این گوشی بخت برگشته پیاده کردم.و دست آخر فهمیدم مشکل مربوط به همگام سازی فضای ابری شیائومی با دیتاهای موجود در گوشی هست.کافیه که اینا رو همگام سازی کنید.تا جایی که من فهمیدم شیائومی ترجیحا کش رو از فضای ابری میخونه و وقتی همگام نیست فضای ابری این باگ بوجود میاد...
اینم اینجا نوشتم که شاید بدرد کسی بخوره چون واقعا تو منابع فارسی چیزی پیدا نکردم.
و جمله "من یک لوزر تنهام... :((" رو با افتخار از زیر این پست حذف میکنم.