جشن بیستایی شدن اِنتشارات فِلمو باکس????❤️

خیلی دوست داشتم "شب عشق" یه خدا بیامرزی رو بزارم ولی خب ما تابع قوانین هستیم! :)
خواستم برم آهنگ پیروزی ایران در مسابقات المپیک رو بزارم، این قدر خندم گرفت گفتم باشه برای دفعه های بعد سورپرایز بشین(الان سوتی دادم، فک کنم نباید می گفتم؟!).
امیدوارم از این آهنگ کاملا متفاوت و آروم خوشتون بیاد.

تبریک میگم به همه ی دوستان فِلمو باکس FELMO BOX که توی این مدت حسابی با حمایت هاشون تونستیم پرچم این انتشارات رو بالا ببریم.

مرسی هستید.
مرسی هستید.

حالا وقت جشن گرفتنه! چی پیشنهاد میدین؟! خب من میرم کیک و اینا رو بخرم، تزیینات هم با شما، راستی تا یادم نرفته بگم در انتها هم قراره یه فیلم با هم بشینیم تماشا کنیم؛ پس بهتره از الان خودتون رو واسه یه جشن طولانی آماده کنید( ایموجی خنده بدون اشک -_- ). نظرم اینه یک اتفاق خنده دار یا خاطره رو بعد یا هنگام تماشای فیلم تعریف کنیم یا هر چیزی که دلتون می خواد. که البته خودم به شخصه خیلی خیلی توی این امر کارنامه سیاهی دارم و ترجیح میدم دربارش صحبت نکنم! (ایموجی خنده با اشک)×10

راستش منتظر ایده ها و پیشنهاداتتون هم برای انتشارات هستم و خودم به این فکرم به یاد گذشته نه چندان دور که انیمه می دیدم(زیاد نه، در حد دو سه تا)، می تونیم به معرفی اونا هم بپردازیم.(فعلا زوده فکر کنم!)

میدونید اگر بخوام برای تشکر اسم بیارم باید دونه به دونه تا نفر بیستم رو نام ببرم. فقط میتونم بگم که خوشحالم و خوشحال تر از اینکه دوستانی به خوبی شما پیدا کردم.

دوستدار شما فِلمو باکس

https://virgool.io/felmobox