سرگرمی با انیمیشن

قول داده بودم چند تا انیمیشن خوب و جدید رو معرفی کنم، مطمئنم انیمیشن های خوب دیگه ای هم هست. من اخیرا این چهار تا رو دیدم.

قرمز شدن (Turning Red)
انیمیشن نمادینی با مفاهیم و داستانی جالب، اگرچه تم دخترانه ای دارد اما به مسائلی میپردازد که بیشترش فارغ از جنسیت است. شخصیت اصلی می، دختری آسیایی ست که در نوجوانی به سر میبرد. او به خاطرات نفرینی تاریخی به مشکلاتی بر میخورد. انیمیشن به شدت حال خوب کنی هست. برای من قسمت جالبش نزدیکی فرهنگ خانواده می با خانواده های ایرانی بود ( انگار همه ی خانواده های آسیایی همین اخلاقیات و سخت گیری ها را دارند!)

افسون (Encanto)
همه ما افرادی که استعداد دارند را تشویق و تحسین میکنیم، اما آنهایی که معمولی هستند چه؟ آیا آنها لایق تشویق نیستند؟ اغلب معمولی بودن به معنای دیده نشدن است که با طرد شدن همراه است. اما این دفعه شخصیت اصلی، میرابل، قدرت و استعداد خاصی ندارد و کاملا معمولی است. (چیزی که کمتر در انیمیشن ها میبینیم) انیمیشن موزیکال و پر از رنگ های شاد و جذاب است و مطمئنم از دیدنش لذت خواهید برد.

اوریون و تاریکی (Orion and the Dark)
این انیمیشن به قشنگ ترین شکل ممکن به ترس ها میپردازد. روایت و خط داستانی خلاقانه اش را دوست داشتم. اوریون پسربچه ای که از خیلی چیزها میترسد مخصوصا از تاریکی! (ترس مشترکی است) آیا بعد از دیدن انیمیشن دیگر از هیچ چیز نمیترسم؟ نه! ممکن است باز هم از تاریکی وچیزهای دیگر بترسی اما قول میدم دیدگاهت نسبت به ترس و خودت عوض شده باشد. این انیمیشن را میتوانید مثل من با خواهرزاده تان تماشا کنید. برای هر دو مفید و سرگرم کننده خواهد بود.

نیمونا (Nimona)
انیمیشنی که راه خودش را رفت و از سیاست های والت دیزنی پیروی نکرد، این انیمیشن فوق العاده بود!
گرافیک و طراحی خیره کننده، داستان و ماجرای جدید (توی این انیمیشن واقعا چیزهای جدیدی خواهید دید)، شخصیت پردازی قوی، پرداختن به مفاهیم کمتر گفته شده، ریتم تند و غیرقابل پیش بینی بودن باعث شده انیمیشن خیلی خوبی باشد. هشدار: اگر حس همدلی دارید آماده گریه کردن با این انیمیشن باشید، البته در کنار خنده و حال خوب و دلهره ای که برایتان به وجود می آورد. (انیمیشن بزرگسالانه است)

شما چه انیمیشن های خوبی میشناسید؟ توی نظرات برام بنویسید دوست دارم ببینم شون