عربده کش


سلام ، امیدوارم خوب باشید .

امروز رفته بودم باشگاه ، یه یارویی میاد و اعصاب من و بقیه رو بهم میزنه و میره ، کلا نیم الی یک ساعت هم داخل باشگاه میمونه ، اما هر 1 دقیقه که این بشر اونجاست حرص میخوری .

یه دمبل 5 کیلویی برمیداره جلو بازو میزنه و تا میتونه عربده میکشه ، جوری داد میکشه و سرخ میشه انگار داره 50 کیلو جلوبازو میزنه ، بعد پشت سرش میره پشت بازو میزنه و عربده میکشه .

مثلا میگه : یک اَاَاَاَاَاَاَاَاَاَاَاَاَاَاَاَاَاَاَاَاَاَاَاَاَاَاَاَاَاَاَاَاَاَاَ ، دو هَاَاَاَاَاَاَاَاَاَاَاَاَاَاَاَاَاَاَاَاَاَاَاَاَاَاَاَاَاَاَاَاَاَ ، سه اَاَاَاَاَاَاَاَاَاَاَاَاَاَاَاَاَاَاَاَاَاَاَاَاَاَ ، چهار هَاَاَاَاَاَاَاَاَ ، و همینطور ادامه میده ، هرروز همه بهش میگن دهنت رو ببند ناموسا و اصلا هم نمیفهمه ، بهت فشار میاد باشه بابا چرا انقدر داد میکشی ؟؟؟

ایرپاد میزارم توی باشگاه اما وقتی این میاد بخدا جواب نمیده ، وسط آهنگ یهو صدای دادکشیدن میاد و اعصابت میریزه بهم .

ماشالله یه شکم داره اندازه کل هیکل من ، خودش میگه 3 ساله دارم میام باشگاه ولی من 5 ماهه دارم این دلقک رو میبینم ، داشت پرس سینه میزد ، صفحه ای که گذاشته بود روی میله هالتر 7.5 کیلوگرم بود و جوری عربده میکشید که گفتم الان میمیره ، یه امیر داریم چهل کیلو قشنگ پرس سینه میزنه و تنها نشونه ای که از فشار نمایان میشه فوت کردن امیره ، اما این بابا فقط عربده میکشه ، بعدشم میله رو میندازه کنار و موقع بلند شدن هم داد میکشه بازم .

بعدش وقتی هم نگاهش میکنی میخواد دعوا کنه و فاز میگیره ،دیروز بهش گفتم کر شدیم انقدر داد میکشی ، میگفت : داداش من ، ببین ، بهم خیلی فشار میاد ، در جواب گفتم خب تو داری با 7.5 ورزش میکنی ، چه فشاری بهت میاد ؟ ماهم با همینا شروع کردیم ولی عربده نکشیدیم .

میگفت : من خیلی بهم فشار میاد توهم میتونستی داد بکشی اما خواستی خودت رو ###( این کلمه سانسور شده است ) نشون بدی ، برای همین هم داد نکشیدی .

منم رفتم سمت دمبل ها و دوتا 15 کیلو برداشتم ، ایستادم پشت سرش و شروع کردم تا جایی که میشد داد میکشیدم نزدیکش و تمرین میکردم .

عصبی شده بود ، تابید سمتم و بد نگاه میکرد ، با عربده گفتم بتاب اونور داره بهم فشار میاد اعصابم خورد میشه نگاهم میکنی ، رفت اونور شروع کرد تمرین کردن ولی خفه شد خداروشکر .

یکی دیگه هم هست از همون روز اول که دیدمش میگه من پام شکسته نمیتونم پا بزنم ، نمیدونم کی قراره پاش خوب بشه ، شایدم راست میگه ها ، من نمیدونم چقدر طول میکشه ترمیم بشه استخون .

یه یارویی هم هست به قصد زدن و کشتن همه میاد باشگاه اصلا ، طرف بوکسوره ، تا میاد داخل به جای اینکه دست بده مشت میزنه به بازو ها و قفسه سینه ، یچیزی هم میگی بهش بر میخوره و صداش رو لاتی میکنه و میگه من روش سلام کردنم اینه...

همه رو میزنه جز مربی باشگاه و یکی دیگه از بچه ها ، مربی باشگاه خودش بوکسور قدیمی هستش ، خیلی ساله کار میکنه ، اون یکی بچه ها هم MMA میره 4 سالی هست ، میدونه به اینا انگشت بزنه میگیرن میزنندشون ، جلوی اینا تا زانوهاش سرش رو میندازه پایین .

لجم میگیره انصافا ، از آدمای مزخرف لجم میگیره ، همین آقای بوکسور توی خیابون هم همینطوره ، منتظره یکی بهش چپ نگاه کنه تا استارت کتک کاری رو بزنه .

کلا از آدم هایی که فاز میگیرن خیلی بدم میاد ، بابا خودت باش ، چته ؟؟؟؟

الان تو بوکسوری چی شد ؟؟ الان تو هیکلت خیلی خفنه چته ؟؟ جز اینایی که توی باشگاه ها بقیه هم همینطوره ، بعضی آهنگساز ها بودن جوووووری قیافه میگیرفتن انگار ویو هاشون رو از مارکت جهانی بدست میاوردن ، یک مشت برنامه نویس میبینم که انگار از وقتی متولد شدن کد میزنند ، باز اینا یه کاری کردن تو زندگیشون ، اونایی که هیچ کاری نکردن و قیافه میگیرن بدترن ...

یه پسره ای بود من 2 سال همکلاسیش بودم ، رفته بود کتاب اثرمرکب رو خونده بود بعدش دهن من رو سرویس کرده بود ، تنها کتابی که توی زندگیش مطالعه کرده همین بوده ، خط به خط کتاب رو حفظ و هی برای من میگفت و قیافه همه چیز دان رو میگرفت ، خداروشکر دیگه نمیبینمش...

فامیلام بدترن ، اصلا اومدن قیافه بگیرن فقط ، وای سهیل دخترم معدلش رو 18 شده ، وای سهیل پسرگلم گیتار خریده ، سهیل امروز به دخترم توی مدرسه لوح تقدیر دادن ، سهیل پسرم کلاس برنامه نویسی میره ، سهیل ما لپ تاپ خریدیم و...

اینارو میگن و قیافه میگیرن ، خب الان میخوای چیکار کنم ؟؟ بخندم ؟ گریه کنم ؟ خوشحال بشم ؟ ناراحت بشم ؟ چیکاااااارت کنم ؟؟ ، وقتی گنده ترین کار خودتون و بچه هاتون به پای آدم هایی که دیدم نمیرسه برای چی انقدر خودتون رو میگیرید ؟ عددی نیستید شما ها پیش آدم هایی که من دیدم ، میخواد پیش من شاخ باشه ، بابا من خودمم عددی نیستم که میای برای من قیافه میگیری .

اگه میتونی به شوهرت بگو بره جلوی رئیسش قیافه بگیره و اینارو بگه ، یا مثلا جلوی پولدارهای فامیل قیافه بگیره که تا این دوتا رو میبینه تا زانو سرش رو میندازه پایین و خودش رو برده اون نشون میده ، نه میخوام ببینم میتونه اینکار رو بکنه ؟؟ ، هروقت تونست جلوی یک آدم شاخ بیاد و شاخ بازی دربیاره اونوقت بیا قیافه بگیر و چرت و پرت بگو .

خیلی بچن ، 90 درصد از آدم هایی که دیدم بچه هستن ، رابطه ام رو با اون 10 درصد همیشه حفظ میکنم و باهاشون مثل رفیقم رفتار میکنم ، همونطور که اونا با من مثل رفیقشون رفتار میکنند .

میگن هرچی تو خالی تر باشی سر و صدات بیشتره الکی نیست ، اکثریت رو میبینی که کلی خفن هستن و گنده گویی میکنند ، از اونطرف وقتی زندگیشون رو میبینی ترکیدن .

یه دوستی دارم که باباش با یه اشاره میتونه زندگی کل فامیل مارو بخره ، این پسر انقدر خاکی و خوب رفتار میکنه که اصلا نمیفهمی توی هر زمینه ای از تو صد پله بالاتره ، دوتا ساز بلده ، زبان انگلیسی مثل بلبل حرف میزنه برات ، یه هیکل داره که بعضی ها آرزوشونه داشته باشن ( از جمله خودم ) و...

این بشر یکبار نیومد چیزی رو به رخ ما بکشه ، بعد از 1 سال تازه ما فهمیدیم این بابا چقدر چیز بلده ، بعد بچه های باشگاه و فامیل میان صدا الکی میدن...

اکثریت آدما افتادن توی این تله رفتاری و همه دارن از روی همدیگه کپی میکنند ، چندروز پیش یه پست داخل اینستاگرام دیدم و استوریش کردم ، خلاصه متن پست این بود : همه ما افتادیم دنبال یک کار ، همه میخوایم مهندس بشیم ، پولدار بشیم ، زبان انگلیسی یادبگیریم ، مهاجرت کنیم ، هیکل خوب بسازیم و از همه بزنیم بالاتر .

فضای چرکی شده واقعا ، قابل تحمل نیست و بقیه هم انگار دوست ندارن وضع عوض بشه ...

خواسته های پسرا و دخترا هم از زندگی که نگم دیگه ، یجوری از بقیه توقع دارن که از خودشون ندارن ، بابا تو خودت باید برای خودت جون بکنی نه بقیه برای تو ، یه آقایی بود یه مدت کوتاهی اومد کمک دست ما دوربین نصب کنه ، این آقا هیچکاری نمیکرد ، کوچیک ترین کار ممکن یعنی رد کردن سیم از توی داکت رو بزور انجام میداد و هزارتا غر میزد ، بعد توقع داشت پول گیرش بیاد و پیشرفت کنه ، همیشه هم دم گوش من ناله میکرد که من پول ندارم ، باباااااااااااا ، جمع کن چهارتا کار انجام بده ، مردم برای یه تراکت ساده کلی پول میدن ، بشین حداقل تراکت درست کن ، میگفت نه داش سهیل آدم باید یه کار درست حسابی داشته باشه .

گفتم اون مدیری که توی گنده ترین شرکت هم نشسته صد تا کار بلده و همه اینهارو انجام داده تاهم یاد بگیره هم پول دربیاره ، اونوقت تو هیچی به هیچی ، اخماش رو کرده توی هم و از من ایراد الکی میگیره ...

اونروز معاون مدرسه حرف جالبی زد بنظرم ، یکی از بچه ها همینطور رفتاری داشت ، معاونه کوبید روی میز و میگفت نکبت ، اول باید جون بکنی تا به یه جایی برسی ، همتون میخواید از همین اول بسم الله این خودکار رو بگیرید دستتون و فقط امضا بزنید و دستور بدید .

حرفش رو دوست داشتم ، با اینکه آدم غیر منطقی میشه خیلی اوقات ولی این حرفش واسم قشنگ بود...

خیلی حرف زدم ، ببخشید اعصابم خورد بود ، گفتم بیام بنویسم اینجا... 😂

روزتون پرنور باشه دوستان 🎇