مخمصه


اون موقع که یهو همه چیز تو ذهنت آنالیز میشه و تازه میفهمی داخل چه مخمصه ای گیر افتادی

تا قبلش نفهمیدی و خوب مسلما آرامش خاطر داری همین که چشمت به اطراف باز میشه یه استرس بدی میاد سراغت نفسات به شمارش میفته و بیشتر از هر موقع دیگه ای عرق میکنی مجبوری عرق کف دستت رو با لباست خشک کنی کاری که ازش متنفری

قدم هات رو تند تر میکنی و سعی میکنی زودتر برسی میتونی بدو کنی

(ولی خیلی ریسک داره نباید بزاری بفهمن که تو فهمیدی که میخوان چیکار کنن جوری وانمود کن انگار از هیچی خبر نداری )

از سیگار متنفر میشی وقتی میبینی چجوری اونو نزدیک دهنش میبره و پک میزنه

حالت از آتیش به هم میخوره وقتی میبینی سیگار چجوری بین دستاش رخ میگیره

از موتور بدت میاد وقتی میبینی چجوری داره اونو هی گاز میده و سه بار دقیقا سه بار لعنتی! طول و عرض کوچه رو طی میکنه

دیگه نمیخوای هیچ ساعت طلایی رو ببینی چون یاد دستاش میوفتی که یه ساعت طلایی بسته بود به مچش

شاید حتی دیگه نخوای از اون کوچه رد بشی ولی این غیر ممکنه چون تو تو همین شهر داری زندگی میکنی بالاخره که باید رد بشی چه از این کوچه چه از کوچه های دیگه...

حتی شاید حالت از دیدن اینکه کسی تیشرت مشکی پوشیده به هم بخوره اما نمیتونی به بقیه بگی:

هی! با شماهام حق ندارین تیشرت مشکی بپوشین چون من...؟

چون من ...؟

چون من خاطره خوبی ازش ندارم ؟چون اون تیشرت مشکی پوشیده بود ؟

زیادی مسخره اس ؟

زیادی دارم مسخره به نظر میام ؟

زیادی دارم خودمو درگیر میکنم ؟ زیادی حساس شدم ؟زیادی سخت میگیرم؟

دلت میخواد بالا بیاری رو کسایی که با صدای بلند میخندن ولی مگه میشه ادما رو مجبور کرد که نخندن فقط به خاطر اینکه تو با شنیدنشون صداهای بدی میاد تو سرت و زندگیت رو به هم میریزه ؟

نه ادما رو نمیشه مجبور کرد کارهایی بکنن که نمیخوان ولی چرا من مجبور شدم ؟

من مجبور شدم ؟

هی دختر!

انقدر خودت رو اذیت نکن این روزها هم تموم میشه

مثل همه اون روزهایی که از گریه نفست بالا نمیومد

مثل تموم اون روزهایی که نمیتونستی بخوابی

مثل تموم اون روزهایی که میترسیدی از کنار مامانت تکون بخوری

مثل تموم اون روزهایی که دلت میخواست چاقو برداری...

تموم میشه فقط صبر کن

ازت میخوام کاراشتباهی نکنی میدونم زمان درستش نمیکنه ولی تو زمان بده به خودت تا درستش کنی


خیلی خودمو ضعیف نشون دادم میدونم ولی یکم خسته شدم

یه چند روز زمان نیازه تا دوباره رفرش بشم