این افراد انتشارات پادکست هیرولیک را دنبال می‌کنند:

هستم ولی کم پیدا.. کارم داشتین فکر کنم بدونید کجا میشه پیدام کرد..! omidrezabox@gmail.com
برنامه‌نویس و دانشجو رشته کامپیوتر
مدیر و موسس استارت آپ خفنِ آسترونو مگ
امیرم | در زمینه موسیقی ، تکنولوژی و علم می‌نویسم | مدرس انگلیسی
نوشتن، هویت من است با آن زیست شخصی‌ام را احساس میکنم و با آن از زیست شخصی‌ ام فرار میکنم و به راحتی پرنده‌ ای می‌شوم در آسمان های تخیلات. شما راهی بهتر از نوشتن سراغ دارید برای نفس کشیدن ؟
هنوز در تلاش برای رسیدن به خیلی چیزها.
... in that moment I decided, to do nothing about everything
سئو و پشتیبانی سایت
مهدی رفیعی ساکن مشهد درونگرا و احساسی
استادان وب، ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات طراحی وب سایت و دیجیتال مارکتینگ است. وب سایت خود را به ما بسپارید.
فروشگاه آنلاین کشاورزی اگری راز، با محتوای کاربردی و جذاب در زمینه کشاورزی و گیاهان آپارتمانی
مدیر انتشارات کامیکرز، آرشیو برترین مقالات در زمینه کمیک