فکرنوشته : سرباز خسته

آنم

خسته

غمگین

بیهوده

مثل پیچی که روی سنگ بچرخانیش

نمیشود باید یا پیچ عوض شود یا بجای سنگ یک چیز دیگر باشد

یا مثل یک سرباز که جلوی تیربار دشمن ایستاده و ۱۰۰ ها تیر به تنش خورده و مثل آبکش شده ولی تیر اندازی و دفاعی نمی کند دوست دارد بمیرد و دغدغه ی جنگ را تمام کند حتی دوست دارد بیشتر تیر بخورد که زنده نماند


گاهی بدتر شدن حالم خوشحال ترم میکند گاهی اتفاقات بد مرا به هدفم نزدیک میکند چون هدفم نیستی است هدفم تمام شدن است و پایان دادن به همه خستگی ها


همه ما خیلی فکر های خوب و زیبا داریم من هم دارم وخیلی هم تلاش کردم برایشان ولی ته راه همه ما یکجا میرویم پس چرا این همه تلاش و خستگی ، بگذار تمام شود و راهی که با مشقت میخواهی بروی را به آسانی طی کنی


گاهی لذت بردن از مسیر زیباست ولی وقتی بدانی انتهای مسیر کجاست پس بهتر که سریعتر بروی و این استرس و فکرهارا تمام کنی


شاید به درجه ای از عرفان و سلوک رسیدم که این حرفها را میزنم و شاید افسرده ام ولی هرچه هست حرف حساب است و نمی شود نقضش کرد


من سرباز میگویم بزنید ، بیشتر بزنید میخواهم بروم

اصلا چرا هستیم چرا امدیم که روزی برویم

شاید اصل زندگی و خوشحالی و لذت جای دیگریست و اینجا فقط وقت تلف کردن است

شاید زندگی حقیقی زیر زمین است

میدانی جمعیت زیر زمین خیلی بیشتر از جمعیت روی زمین است واقعیت اینه که جمعیت روی زمین همیشه در حدی ثابت بوده ولی جمعیت زیر زمین روز به روز بیشتر می شود و هیچ تعدادی هم از آن کاسته نمی شود


پس واقعیت را باید فهمید ولی چقدر محکم و استوار ساخته اند زندگی زیر زمین را چون هیچ راهی برای درز و افشای اطلاعات انجا نیست

آنقدر سکوریتی بالایی دارد که کسی نمی‌تواند از انجا اطلاعاتی بدست آورد

میشود اطلاعات بدست آورد ولی نمیشود به این بالا منتقل کرد وقتی که بفهمی چه خبر است آن پایین ، خودت هم شهروند همانجایی و دستت به جایی و کسی نمیرسد

چه دنیای زیرزمینی جالبی ، من که دوست دارم زود تر بروم و تجربه اش کنم

شما هم شاید یه روزی به این حس من برسید و آن روز شاید من نباشم که باهم گفتگو کنیم یا شاید برعکس شود و شما زودتر عازم شوید


حتما آن جا هم زندگی زیباست ، برج ها و امکانات و تکنولوژی های خودش را دارد حتی سیستم حمل و نقل بسیار پیشرفته و هر کسی هم اینترنت پرسرعت دائمی‌ نا محدود دارد ، آن طرف به نظرم بدتر که نیست خیلی بهتر هم هست میدونی چرا ؟ چون هر چیزی که اینجا اختراع شده و ما داریم را اونا بهترشو دارن چون تمام مخترعای امکانات ما رفتن زیر زمین و دارن بهترشو میسازن و هنوزم مشغول کار هستن فکر کن ادیسون گالیله گراهامبل تسلا تازه چارلی چاپلین و بوروسلی هم هستن و کلی فیلمای خوب میسازن

اینا فقط یک دریچه کوچیک از زندگی‌زیر زمینه


همه اینا فکرایی بود که من سرباز در حال تیر خوردن و آبکش شدن داره از ذهنم عبور میکنه و با خودم میگم بلیط رفتنم داره صادر میشه و خوشحالم

این بزرگترین اتفاق زندگی من میتونه باشه

رفتن به زندگی زیر زمینی


ادامه دارد .....

نوشته از می