موسیقی؛ سرزمین عجایب

اگر آدم بسیار حساسی هستین حتما تا حالا متوجه شدین که چه قدر گوش دادن به موسیقی حس خوشایندی رو به شما می‌ده فارغ از این که چه سبک موسیقی‌ای گوش می‌‌دین. البته واضحه که برای هر کسی موسیقی گوش دادن لذت بخشه و شاید کسی پیدا نشه توی دنیا که با هیچ نوع آهنگی ارتباط برقرار نکنه، اما برای آدم‌های بسیار حساس یک چیزی فرا تر از حس عادی هست و عملا این افراد غرق در حس اون آهنگ می‌شن، چه غمگین چه شاد.


تجربه‌ای که خودم در این زمینه دارم اینه که روزی نیست که حداقل یک آهنگ گوش ندم چون واقعا تاثیر شگفت انگیزی روی مودم می‌زاره تا حدی که حدودا یک پنجم حجم گوشیمو آهنگام تشکیل می‌دن که عاشقشونم. پیشنهاد می‌کنم اگر آدم بسیار حساسی هستین حتما موسیقی رو توی برنامه روزانتون قرار بدین هر چه قد کم اما بازم تاثیرشو می‌ذاره.


و مسئله مهم تر این که خود آدم بتونه موسیقی تولید کنه و سازی رو یاد بگیره که حتما فوق العادست، و یکی از برنامه های مهم زندگی خودم در آینده است.


حتی وقتایی که غمگین هستین هم اگر سعی کنین آهنگ های شاد گوش بدین واقعا تاثیرش خیلی زیاده و باعث میشه روحیتون بهبود پیدا کنه البته اصلا کار آسونی نیست چون طبیعتا آدم حس این کارو نداره موقع ناراحتی اما وقتایی که خودم امتحان کردم واقعا تاثیرشو دیدم که خوب بوده.


خلاصه که موسیقی رو دریابید!




می‌تونید برای خوندن مقالات بیشتر به پناهگاه آدم‌های بسیار حساس سر بزنید.



اگر‌ می‌خواین در این مورد بیشتر بدونین پیشنهاد می‌کنم این مقالرو حتما مطالعه کنین

چرا آدم‌های بسیار حساس به موسیقی احتیاج دارند!