لینک به فولدر Font در react native > 0.60

چند وقت پیش بنا به دلایلی تصمیم گرفتم که پروژه فعلی که با react native کار می کردم ارتقا بدم به نگارش جدید با مشکلات مختلفی مواجه شدم که با جستجوی ساده حل کردم،

بعد از اجرای برنامه متوجه شدم فونت های متون درست نیست که بعد از خواندن مستندات فهمیدم در نگارش های 0.60 به بالای react native فونت ها به صورت rnpm لود نمی شوند.


شیوه لود کردن فونت ها در نگارش بالاتر از 0.60

  • در فولدر روت برنامه یک فایل با نام react-native.config.js ایجاد کنید
  • درون فایل به صورت زیر مسیر فولدر font را مشخص می کنیم
module.exports = {
  project: {
    ios: {},
    android: {},
  },
  assets: ['./assets/fonts'], 
};
  • دستور react-native link اجرا کنید

مراحل و شیوه کار آسان و قابل فهم است، فکر نمی کنم که توضیح بیشتر نیاز باشه.


پی نوشت : می خواستم خیلی زودتر این مطلب رو بنویسم به دلیل مشغله فرصت نشد.