پایان فاز دوم پروژه کنکور - درامدی بر امتحانات

نهایی تموم نشده کنکور تیر ماه هست
نهایی تموم نشده کنکور تیر ماه هست


آقا سلام به هر ضرب و زوری که بود این امتحانات نهایی هم به پایان رسید بالاخره یک ماه بیخوابی کشیدن تموم شد البته که من حاضرم برای چیزی که دوست دارم اصلا روزی ۴ ساعت بخوابم و به زور قهوه بیدار بمونم ولی خب این چیزی نیست که من از خوندنش لذت ببرم! حالا که تموم شد میتونم بشینم هی پشت سرش حرف بزنم!

حالا این امتحانات به حدی سم بودن که نگو نپرس، از غلط های فاحش کلید (چه بارم نا مناسب چه پاسخ واقعا غلط) تا شل گیری مراقبین.

دلم میخواد واسه تک تک امتحانات بنویسم که چی گذشت ولی خب ارزش افزوده نداره و الان با وجود اینکه شش ساعت رو یه کله خوابیدم ولی بازم خوابم میاد (*خنده)

مورد مهم - تشکر از رفقا

در این میان از تمام رفقای ویرگولی و تلگرامی (اسامی زیادن!) که باعث شدن که این مرحله راحتتر بگذره و دچار خطای Stack overflow نشم ممنونم.

مورد مهم تر - پاسخ گویی ضعیف من به کامنت ها

البته ناگفته نماند که امتحانات به حدی فشرده هستن که اگر پستی لایک خورده کامنت نیومده (البته این یکمی شبهه برانگیزه چونکه ممکنه یه پست ببینم و کامنت درخوری نداشته باشم (از کامنت کلیشه ای متنفرم برای همین به لایک بسنده میکنم :)) )) یا اگر کسی کامنت گذاشته جواب ندادم به حساب بی ادبی نزنید تا جایی که بتونم همه رو جواب میدم.

ساعت ۹ صبح تاریخ ۱۴۰۳.۰۳.۲۹ من مرز رو رد کردم

وقتی که از حوضه امتحان خارج شدم یه مسیر یکساعته تا خونه دارم که پیاده ترجیحا میام که وقتی که به خونه رسیدم دیدم بله ساعت دقیقا ۹ شده و من مرز رو رد کردم و وادی ۱۸ سالگی را وداع و وارد کشور ۱۹ سالگی شدم.

راه اندازی خط تولید کارخانه میم و سم سازی ذهن من

انقدر چیزای خنده داری دیدم که شاید یه روزی بتونم NFT ازشون بسازم و بفروشم! یه چند تا اسکرین شات از کلاس میبینیم!

بقیه رو هنوز ادیت نکردم (هاست ارائه دهنده ویدئو ها یه واترمارک شماره همراه و اسم شخص رو روی ویدئو ها میندازه که نیازه که قبل از انتشار پاکشون کنم!)

تحت تعقیب! جایزه زنده یا مرده ۱.۲ بیتکوین!!! مهدی عزیزی معلم حسابان و ریاضی کنکور
تحت تعقیب! جایزه زنده یا مرده ۱.۲ بیتکوین!!! مهدی عزیزی معلم حسابان و ریاضی کنکور


همچنان مهدی عزیزی!
همچنان مهدی عزیزی!


افتاددد؟؟؟؟
افتاددد؟؟؟؟



حسن ختام

محاسبه تحلیلی سرعت نور با استفاده از فرم دیفرانسیلی معادلات ماکسول (منبع فرادرس)
عکس رو شب امتحان فیزیک گرفتم
عکس رو شب امتحان فیزیک گرفتم

پی نوشت های نوشته شده در عکس:

#عشق من به علوم پایه سیری ناپذیر است.
هنوز به سطح درک (کافی) این معادلات نرسیده‌ام اما با دانش خرد دیفرانسیل و انتگرالم می‌دانم که چقدر زیباست.



خب آقا اینم تموم شد شما چی کار کردین؟

ارادتمند همتون:
LastChemist, out!