بهترین دکتر برای تزریق ژل در رشت + تجربه شخصی من

یکی از راه هایی که برای از بین بردن چین و چروکای پوست و پر تر شدن صورت وجود داره، تزریق ژل به صورته. بعد از سن 35 سالگی، حس می کردم که صورتم مخصوصا توی قسمت گونه ها و چونه، دچار افتادگی شده و پیر دیده میشم. این موضوع روی اعتماد به نفسم تاثیر خیلی بدی گذاشته بود. از دیدن خودم توی آینه بدم میومد. راه های مختلفی رو امتحان کردم. چندین ماه از کرم ها و سرم های مخصوص چین و چروک و جوان سازی پوست یا کلاژن ساز استفاده کردم. ولی متاسفانه این کرم ها یا سرم ها خیلی دیر نتیجه میدن و بیشتر برای پیشگیری از افتادگی صورت خوب هستن. بعد از پرس و جو های زیاد و تحقیق، بین چند تا راه حل درمانی و پزشکی باید انتخاب می کردم. یه راه تزریق فیلر و بوتاکس بود. ولی من می خواستم که صورت لاغرم، پر تر و زیبا تر دیده بشه. ولی با تزریق فیلر یا بوتاکس، فقط چروکای صورتم کمتر می شدن. با سرچ و مطالعه زیاد، فهمیدم که انواع ژل صورت وجود داره که به صورت حجم میدن، صورت رو لیفت می کنن و جوان سازی برای پوست انجام میدن. ژل های تزریقی به صورت، انواع مختلفی دارن. مثل:

  • ژل نئورامیس فرانسه
  • ژل پرفکتا فرانسه
  • ژل آیدیا
  • ژوی درم
  • بایوفیلر
  • ژل دموفیل
  • ژل MGN کره

فهمیدم که هر کدوم از این ژل ها هم برای انواع صورت ها و مشکلات مختلف پوستی، کاربرد های مختلفی دارن. به همین دلیل تصمیم گرفتم برم یه کلینیک زیبایی و زیر نظر یه پزشک خوب تزریق ژل رو انجام بدم.

از اون جایی که پیدا کردن کلینیک تزریق ژل توی رشت که کارش عالی باشه، متریال درجه یک و مناسب نوع پوستم استفاده کنه و عوارض نداشته باشه، کار خیلی سختی بود. منم زمان زیادی گذاشتم تا درباره همه این کلینیکا تحقیق کنم و میزان رضایت کسایی که مراجعه کرده بودن رو بپرسم.

برای انتخاب کلینیک تزریق ژل توی رشت، چند تا نکته برام خیلی مهم بود که بهشون توجه کنم و ملاک انتخابم قرار بدم. این نکته هارو برای شما هم میگم تا اگر قصد تزریق ژل توی رشت یا شهر و کلینیک دیگه ای دارین، بتونین راحت تر انتخاب کنین.

یکی از نکات مورد توجه برای من، داشتن همه مجوز های لازم برای کار های زیبایی توسط کلینیک، پزشک و کادر درمانش بود. چون کلینیک ها و افرادی زیادی جدیدا پیدا شدن که بدون مجوز های لازم کار می کنن و با جون و سلامت مشتریا بازی می کنن و من نمی خواستم درگیر عوارض بعدش بشم یا پولمو دور بریزم.

نکته مهم دیگه برای من توی انتخاب کلینیک تزریق ژل توی رشت، قیمت معقول و منطقی بود. با وجود هزینه های زیاد الان، خیلی از کلینیک ها هستن که قیمت های خیلی هنگفت اضافه ای برای خدماتشون الکی دریافت می کنن. من می خواستم جایی برم که هزینه پرداختی مناسب و کیفیت کار خوبی رو بهم ارائه بدن.

تمیز بودن و رعایت بهداشت کلینیک هم خیلی برام مهم بود. چون وسواس زیادی توی انتخاب این کار ها دارم. از طرف دیگه چون قبلا از دو سه جای دیگه، اخلاق و رفتار بدی دیده بودم از سمت پرسنل، می خواستم وقتی به کلینیک تزریق ژل میرم، برخورد و اخلاق مناسبی ببینم.

استفاده از مواد برند و با کیفیت هم مهم ترین معیار برای انتخاب کلینیک تزریق ژل توی رشت برام بود. چون با تزریق ژل نا مرغوب و بی کیفیت، آسیب های خیلی بد و جبران ناپذیری به پوست و سلامت آدم وارد میشه. چون دیده بودم که یک نفر از آشنایان با انتخاب پزشک و کلینیک نا معتبر، پوستش سوخته بود و داغون شده بود برای همین خیلی می ترسیدم و این نکته برام توی انتخاب کلینیک معتبر مهم بود.

توی تحقیقاتم، به 7 کلینیک تزریق ژل توی رشت برخورد کردم. ولی خودم بعد از بررسی های زیاد تصمیم گرفتم خدمات تزریق ژل یا بقیه خدمات زیباییم رو توی کلینیک دکتر امانی انجام بدم. چون بهترین کلینیک خدمات زیبایی توی رشت به نظر من و خیلی های دیگه، کلینیک دکتر امانی هست. به این دلیل که همه نکاتی که گفتم و معیار های قابل توجهم رو داشتن. از بهترین مواد ژل استفاده می کنن، زیر نظر پزشک متخصص و کادر درمان دوره دیده کار رو انجام میدن، کیفیت کارشون بالاست و بدون عوارض هست، در کنار همه اینا و کیفیت بسیار بالا قیمت خیلی خوب و منطقی ای دارن.

تزریق ژل به لب هام توی کلینیک دکتر امانی رشت
تزریق ژل به لب هام توی کلینیک دکتر امانی رشت

بعد از تزریق ژل که توی کلینیک دکتر امانی رشت انجام دادم، افتادگی صورتم به کل از بین رفته، پوستم شاداب تر و جوان تر شده، صورتم پر تر و زیبا تر شده و واقعا راضی هستم.

کلینیک زیبایی دکتر امانی

من کلینیک دکتر امانی رو به عنوان بهترین کلینیک تزریق ژل توی رشت معرفی میکنم. به دلیل اینکه از متریال به روز دنیا استفاده میکردن، با بهترین پزشکا و متخصصا خیلی مطرحی توی این رشته و کار همکاری میکردن، تکنسین های دوره دیده توی تمامی مراحل انجام کار حضور داشتن و قیمت خدماتشون هم در کنار کیفیت بالای کار، واقعا منصفانه و منطقی بود. این کلینیک خدمات دیگه ای مثل بلفارو پلاستی، مزو تراپی مو، بوتاکس، هایفو تراپی، لیفت بینی با نخ، جراحی بوکال فت و لیپوساکشن غبغب، تزریق چربی و پی آر پی و ... هم در بهترین کیفیت موجود در رشت داره. واقعا از خدماتی که دریافت کردم خیلی راضی هستم و مشتری ثابت کلینیک دکتر امانی شدم.

آدرس و شماره تلفن کلینیک دکتر امانی برای تزریق ژل توی رشت یا هر خدمات زیبایی دیگه ای رو براتون میزارم که مثل من درگیر تحقیق و گشتن بین کلینیک ها و مشتری ها نشین و راحت تر بتونین خدماتتون رو انجام بدین.

آدرس: گلسار، خیابان 122، چهارراه دوم، ساختمان فرهام، طبقه اول

شماره تماس: 01333733126

آدرس سایت: تزریق ژل لب رشت


کلینیک زیبایی آلما


این کلینیک هم خدماتی مثل تزریق ژل، لیزر موی زائد، پاکسازی پوست، میکرونیدلینگ، پارافین تراپی، ماساژ تخصصی، هایفو تراپی، آر اف تراپی، آنزیم تراپی، تزریق بوتاکس، مزو تراپی و ... داره.

آدرس: رشت، منظریه . چهارراه ولیعصر . ساختمان کریم . طبقه پنجم . واحد 11

شماره تماس: 01333662196


کلینیک لاوین

خدمات کلینیک لاوین در رشت هم شامل موارد زیر میشه:

  • تزریق ژل
  • تزریق فیلر به صورت
  • جوان سازی پوست, هایفو تراپی, تزریق بوتاکس به صورت
  • میکرودرم ابریژن, میکرونیدلینگ
  • لایه برداری شیمیایی, لیزر درمانی, جوان سازی نوری
  • مزو تراپی, پی آر پی , کربوکسی تراپی
  • آر اف فرکشنال, لیفت صورت
  • فیلر یا پر کردن بدن
  • تزریق چربی, خدمات مو
  • پی آر پی, آر اف, لیزر موهای زائد بدن

آدرس: رشت . گلسار . چهارراه شهید بهشتی . درمانگاه لاوین

شماره تماس: 013-33732526


کلینیک پوست و مو زیبایی و لیزر هیوا

خدمات این مرکز هم زیاد هستن و شامل:

تزریق انواع ژل، تزریق فیلر، هایفوتراپی، انواع مزوتراپی، انواع کربوکسی تراپی، کربن تراپی با لیزر، فیلر، تزریق انواع بوتاکس، تزریق هیر فیلر، فشیال حرفه ای پوست، پیرسینگ، برداشتن انواع ضایعات و خال، درمان تیرگی جاهای مختلف بدن، درمان مشکلات پوستی

آدرس: رشت خیابان طالقانی(بیستون)، روبه روی سه راه معلم، بالای داروخانه شبانه روزی سیف پور، مجتمع آیدا، ورودی داخل بن بست زحل، طبقه ۲ واحد ۴ کلینیک هیوا(دکتر غزاله ربانی)

شماره تماس: 01333238862


مجموعه زیبایی و لیزر گالریا

این مرکز زیبایی هم خدماتی مثل تزریق ژل، هایفوتراپی، مزوتراپی، میکرودرم، لیزر، بوتاکس و ... رو انجام میده.

آدرس: محله گلسار, روبروی بیمارستان گلسار، بلوار سمیه، برج کهن

شماره تماس: 09113315720


کلینیک دکتر طیبه یوسف زاد

خدمات کلینیک دکتر یوسف زاد هم شامل:

  • تزریق ژل (هیالورونیک اسید)
  • لیزر موهای زاید
  • تزریق انواع بوتاکس های معتبر (صورت - زیر بغل - کف دست)
  • هایفوتراپی (جوانسازی و افزایش قوام پوست)
  • مزوتراپی

آدرس: رشت گلسار، خیابان 89، ساختمان پزشکان آتیه، طبقه 4

شماره تماس: ۰۱۳-۳۲۱۱۰۰۴۱


کلینیک باران رشت

این کلینیک هم 10 سال سابقه کار داره. خدمات این کلینیک شامل: تزریق ژل، لیزر موهای زائد صورت و بدن ، لیفت صورت، میکرودرم ابریژن، تزریق بوتاکس، خال برداری، پاک سازی پوست ، پیلینگ صورت، لیفتینگ صورت ،الکترو لیزر موهای زائد، مزوتراپی صورت و مو، میکرونیدلینگ، جوانسازی پوست و ...

آدرس: رشت، گلسار، روبروی اداره پست، انتهای خیابان 80، سمت راست، ساختمان کارون 2، طبقه سوم

شماره تماس: 01332127264 - 01332127319


کلینیک الماس

در این کلینیک هم خدماتی مثل: تزریق ژل، لیزر مو، لیزر پوست، مزوتراپی مو، رفع لک و جوش، ریموو تتو، لیفت و زاویه سازی، بوتاکس، میکرودرم ابریژن، میکرونیدلینگ و .... انجام میشه.

آدرس: رشت، گلسار، خيابان ٨٠، پلاک ٧

شماره تماس: ۰۱۳-۳۲۱۲۵۲۹۲ - ۰۱۳-۳۲۱۲۲۰۱۹ - ۰۹۰۲۶۸۵۱۶۹۶


ممنون که تا اینجا همراهم بودین. اگه شما هم ساکن رشت هستین و تزریق ژل انجام دادین ممنون میشم نظرتون رو درمورد بهترین دکتر برای تزریق ژل در رشت بگین.