بهترین مزوتراپی در رشت + تجربه شخصی من

من موهای خیلی خوبی داشتم. پر پشت و لخت بودن و کاملا راضی بودم از حالت موهام. بعد از کاهش وزن و کرونا، درگیر ریزش مو شدید شدم. اینقد ریزش مو هام زیاد شد که وسط سرم و قسمت شقیقه هام کلا خالی شدن. به نظرم برای یک خانوم خیلی کم پشتی مو زشت بود. به خاطر ریزش شدید موهام افسردگی گرفتم و حال خیلی بدی داشتم. بعد از یه مدت شروع کردم به خوردن قرص های تقویتی و کمکی رشد مو. نمی خوام بگم تاثیر نداشتن ولی کمکی به پر شدن موهام نکردن. از طرف دیگه باید دوره درمان خیلی طولانی ای قرص ها رو مصرف می کردم تا تاثیر نسبتا خوبی ببینم ازشون. به همین دلیل رفتم سراغ روغن تراپی و استفاده از ماسک های مو و شامپو های کمکی برای ریزش مو. حقیقتش من چون می خواستم خیلی سریع به نتیجه برسم و خالی بودن وسط سر و شقیقه هام سریع پر بشه، این روش هم به دردم نمی خورد. چون مدت خیلی زیادی باید مرتب مصرف بشن و در نهایت بازم تاثیر خیلی سریع و خوبی ندارن.

با مشورت یکی از اشنا ها که خودش این تجربه رو داشت و با تحقیق و پرس و جو، فهمیدم یه روش به اسم مزوتراپی مو هست که توی چند جلسه بسته به مقدار ریزش مو، کمک می کنه تا مو ها دوباره رشد کنن و جای خالیشون پر بشه. برای منی که می خواستم خیلی سریع و طی چند ماه به نتیجه مطلوبم برسم خیلی روش خوبی به نظر میومد. توی اینترنت و اینستاگرام گشتم و تحقیق زیادی کردم و درباره این روش مطالعه کردم. موقع بررسی هام تونستم 7 کلینیک مزوتراپی مو توی رشت پیدا کنم. بعد از اون به دلیل حساسیت بالایی که نسبت به انتخاب پزشکم دارم و سلامتیم و نوع مواد و دارو ها برام خیلی مهمه، به تمام این 7 کلینیک مزوتراپی مو در رشت سر زدم، از همه اطرافیان پرس و جو کردم، رضایت مشتری ها رو بررسی کردم و ...

یکی از نکته هایی که برای انتخاب یک کلینیک مزو تراپی مو توی رشت برام خیلی مهم بود، نوع مواد مزو تراپی مورد استفاده کلینیک و پزشک بود. به این دلیل که مواد خوب و درجه یک، توی این روش و خیلی از کار های زیبایی دیگه مهم ترین ملاک هستن. با استفاده کردن از موادی که تاثیر ندارن و جنس خوب نیستن، عملا پولم رو میریختم توی سطل آشغال و نمی خواستم که این ریسک رو بکنم. از طرفی پزشک و تخصصش هم برای من اولویت بود. می خواستم که کادر درمان کلینیک و پزشک دوره دیده از بهترین جا ها باشن، مدارک و مجوز های لازم برای کلینیک رو هم داشته باشن. چون خیلی مکان های زیادی به اسم کلینیک های زیبایی توی رشت و همه شهر ها، فعالیت می کنن که کلاه بردار هستن و با جون و سلامت مراجعه کننده ها بازی می کنن.

یکی دیگه از نکته ها و ملاک های خیلی مهم برای من تو انتخاب کلینیک، قیمت و هزینه خدمات زیبایی اونجا بود. جدا از این که دنبال یه مکانی بودم که کیفیت بالای کارشون رو ارائه بدن و سلامت مشتری در کنار نتیجه خوب خدمات، براشون در اولویت باشه، برام مهم بود که هزینه منطقی و معقولی پرداخت کنم. چون با قیمت های الان خیلی از کلینیک ها و پزشک ها هزینه های هنگفت برای خدماتشون درخواست می کنن در حالی که قیمت منطقی اون خدمات خیلی کم تر هست.

تصویر قبل و بعد مزوتراپی من
تصویر قبل و بعد مزوتراپی من

بعد از بررسی همه این نکات و تمام جوانبی که باید برای انتخاب کلینیک خدمات زیبایی و مزوتراپی مو توی رشت در نظر گرفت، تونستم 7 کلینیک رو پیدا کنم که جزو بهترین ها بودن. ولی بعد از بررسی و تحقیق درباره همه این 7 مورد، یک کلینیک واقعا خدمات حرفه ای و تخصصی انجام می داد، کیفیت کارشون خیلی بالا بود، همه ی مجوز های لازم رو داشتن، زیر نظر پزشک متخصص همه کار ها و خدمات انجام می شد و در نهایت قیمت و هزینه خدماتشون واقعا معقول و عالی بود. من خودم 5 جلسه مزوتراپی مو توی کلینیک دکتر امانی رشت انجام دادم و واقعا از رشد موهام و پر شدن قسمت های خالی سرم، تعجب کردم. بسیار راضی بودم از انتخاب کلینیک دکتر امانی رشت چون ریزش مو هام کلا قطع شده و قسمت هایی که خالی به نظر میومد و موهاش ریخته بود، کاملا پر شده و موهای جدید رشد کردن. آدرس، شماره تماس و خدمات دیگه کلینیک دکتر امانی رو بهتون معرفی می کنم تا بتونین راحت تر مراجعه کنین و از نزدیک کیفیت کارشون رو ببینین و اگر خواستین برای هر کدوم از خدماتشون نوبت بگیرین.

کلینیک دکتر امانی

کلینیک زیبایی دکتر امانی
کلینیک زیبایی دکتر امانی

آدرس: گلسار . خیابان 122 . چهار راه دوم . ساختمان فرهام . طبقه اول

شماره تماس: 01333733126

آدرس سایت: مزوتراپی مو در رشت


آدرس و شماره تماس کلینیک های دیگه ای که توی تحقیقاتم پیدا کردم رو هم براتون می نویسم. ولی خودم از خدمات هیچ کدوم از این کلینیک ها استفاده نکردم و فقط کلینیک دکتر امانی رو انتخاب کردم و از تجربه خدماتم بسیار راضی ام.


درمانگاه شبانه روزی لاوین

درمانگاه شبانه روزی لاوین
درمانگاه شبانه روزی لاوین

کلینیک لاوین به مدیریت دکتر علی جعفری هست. توی این کلینیک با کمک متخصص ها، خدماتی مثل جراحی های پلاستیک، لیزر، کاشت مو، انواع فیلر، لیفت صورت، رژیم درمانی، دندان پزشکی، خدمات مو و ... انجام میشه.

آدرس: رشت، گلسار، بلوار دیلمان، چهار راه شهید بهشتی، بلوار عرفان، ابتدای کوی یخ، درمانگاه لاوین

شماره تماس:

013-33732526

013-32764926

0133636

09117580104


دکتر طیبه یوسف زاد

دکتر طیبه یوسف زاد
دکتر طیبه یوسف زاد

دکتر یوسف زاد هم دکترای حرفه ای خدمات زیبایی، پوست و مو دارن و تمامی خدمات زیبایی از جمله مزو تراپی مو رو انجام می دن.

آدرس: گیلان، رشت، گلسار، خیابان 89، ساختمان پزشکان آتیه، طبقه چهارم، واحد 12

شماره تماس: 01332110041


کلینیک زیبایی دکتر فیاض مقدم

کلینیک زیبایی دکتر فیاض مقدم
کلینیک زیبایی دکتر فیاض مقدم

دکتر فیاض مقدم هم همه خدمات زیبایی مثل لیزر، مزو تراپی مو، لیفت، فیلر، ماساژ، رفع لک های صورت، خال برداری، لاغری و ... رو انجام میدن.

آدرس: رشت، چهار راه گلسار، ساختمان پزشکان دانا ، ط 8 ، واحد 88

شماره تماس: +9813 33 13 26 13 -14


کلینیک باران رشت

کلینیک باران رشت
کلینیک باران رشت

این کلینیک هم 10 سال سابقه کار داره و همه خدمات زیبایی رو انجام میده. خدمات این کلینیک شامل: لیزر موهای زائد صورت و بدن ، لیفت صورت با دستگاه هایفو اولین و تنها ارائه دهنده در گیلان، لاغری موضعی با دستگاه کرایولیپولیز ، میکرودرم ابریژن ، لاغری موضعی با دستگاه max-3 ، تزریق بوتاکس ، تزریق ژل، خال برداری، پاک سازی پوست با Esthederm ، پیلینگ صورت با مارک DR Murad ، لیفتینگ صورت با دستگاه RF ،الکترو لیزر موهای زائد ،مزوتراپی صورت و مو ، میکرو نیدلینگ ، جوان سازی پوست با آر اف فرکشنال.

آدرس: رشت، گلسار، روبروی اداره پست، انتهای خیابان 80، سمت راست، ساختمان کارون 2 ، طبقه سوم

شماره تماس: 01332127264 - 01332127319


دکتر امامی سیگارودی

دکتر امامی سیگارودی
دکتر امامی سیگارودی

دکتر امامی هم همه خدمات زیبایی و جوانسازی پوست و مو مثل لیفت، فیلر، بوتاکس، مزوتراپی مو، لیزر، رفع مشکلات و لک های پوست و ... رو در رشت انجام میدن.

آدرس: رشت- چهارراه گلسار به سمت بوسار- كوچه عسگري - بن بست ياسمن - ساختمان پارسا - طبقه يك

شماره تماس: 32111257-013


کلینیک لیزر بلزا

در این کلینیک هم مزو تراپی مو در رشت همراه با خرمات زیبایی و لیز مو های زائد انجام میشه.

آدرس: گیلان، رشت ، منظریه

شماره تماس: 01333340698


کلینیک الماس

کلینیک الماس
کلینیک الماس

در این کلینیک هم خدماتی مثل: لیزر مو، لیزر پوست، مزوتراپی مو، رفع لک و جوش، ریموو تتو، تزریق ژل، لیفت و زاویه سازی، بوتاکس، میکرودرم ابریژن،میکرو نیدلینگ و .... انجام میشه.

آدرس: رشت، گلسار، خيابان ٨٠ ، پلاک ٧

شماره تماس: ۰۱۳-۳۲۱۲۵۲۹۲ - ۰۱۳-۳۲۱۲۲۰۱۹ - ۰۹۰۲۶۸۵۱۶۹۶


ممنون که تا اینجا همراه من بودین. توی این صفحه سعی کردم تجریبات خودم رو از بهترین کلینیک مزوتراپی در رشت به شما بگم. ممنون میشم اگه شما هم مزوتراپی در رشت رو انجام دادین نظرتون رو در مورد کلینیک های موجود در رشت توی کامنت ها بگین.