دانلود رایگان کتاب بازاریابی در بدبختی

میخواهی زنده بمانی؟
میخواهی زنده بمانی؟
منظور از بازاریابی هر عملیاتی است که منجر به درامد بیشتر بشود و منظور از بدبختی دقیقا شرایط فعلی در کسبوکار های اینترنتی در ایران است که از داخل فلان و از خارح بهمان هستیم!

بعد از این اتفاقات، برای خودم و دوستانم در شبکه های مختلفی کمپین های مارکتینگ مختلفی چه آنلاین و چه آفلاین بستم که تعدادی موفق و تعدادی نا موفق بودند (به هرحال عیسی مسیح هم اشتباهاتی داشته من که صرفا امید کربلایی برنامه نویس یک انگشتی ام)

دلم خواست در یک مینی کتاب آنلاین در شرایط نابسامان کنونی چندتا تا نکته در رابطه با این تجربه ها و کسبوکار هایی که فروششون کم شده بود و ما کم کم زیادش کردیم بگم همچنین کانال های فروش جدیدی را معرفی کنم تا کمی به دوستان کمک کرده باشم

اولا که بیشتر کسبوکار ها در ایران اصولی نمیفروختند و نمیفروشند برای همین اکثرا در بحران ها آسیب نمی بینند و کاملا نابود میشوند

بریده هایی از کتاب

میخوام با گفتن چند نکته در کمترین زمان در این کتابچه بهت کمک کنم کسبوکارت رو زیر و رو که نه اما صرفا نجات بدی، با شرایط فعلی نجات دادن کسبوکار هم هنر زیادی است! فعلا نجات بدیم بعد با هم زیرو رو هم خواهیم کرد:)

به خودت جایزه ای که دوست داری رو با عشق تقدیم کن فکر کن پارتنر خودتی !

اول از همه در مدیریت بحران باید هیچ کاری نکنید! شاید تعجب کنید اما قدم اول دقیقا این است نفس بکشید از کار یکم فاصله بگیرید و از دور ببینید دقیقا چه منابعی دارید?

دریافت مینی کتاب بازاریابی در بدبختی

در دو بخش مدیریت و بازاریابی با تمرین اجرایی مناسب برای کسبوکار های خرد خدماتی و فروشگاهی

به نویسندگی امید کربلایی