ایده یابی برای تولید محتوا

سلام دوست عزیز

مهم ترین چیز توی تولید محتوا ایده خوب هست.

هرچه ایده جدید تر و خفن تری داشته باشی ، محتوات بیشتر دیده میشه.


چند راه هست که خودم استفاده میکنم برای ایده یابی :

1- فکر طولانی ( شاید نیم ساعت فقط به گوشی و اپ هایی که داخلش هست فکر میکنم تا بتونم یکی یا دوتا ایده پیدا کنم)

2- پیدا کردن ننقاط ضعف و قوت مخاطب ( میگردم بین مخاطب هایی که دارم تو یوتیوب و آپارات ، میبینم که بیشتر به کدوم ویدیو ها علاقه بیشتری نشون میدن و کدوم ویدیو ها علاقه زیادی ندارن و روی اون ویدیو هایی که علاقه بیشتری داشتن ، بیشتر کار میکنم )

3- استفاده از ربات چت جی چی تی< chat GPT > ( میتونید از ربات چت جی پی تی استفاده کنید برای ایده یابی ، اما ایده هایی که بهتون میده شاید مخاطب شما از اون خوشش بیاد و یا نیاد) ! اگه شماره مجازی ندارید برای استفاده از ربات چت جی پی تی میتونید این ویدیو رو مشاهده کنید.

اینم از 3 راه که خودم استفاده میکنم برای ایده یابی و جواب هم دادن این 3 روش

امیدوارم که از این پست لذت برده باشید



ویدیو های ما رو میتونید از کانال یوتیوب و اپارات تماشا کنید.

یوتیوب آپارات