متن استندآپ کمدی رایگان

وخه خند آموزش استندآپ در مشهد
وخه خند آموزش استندآپ در مشهد


ما یه خونواده چهارنفری داریم که ماهی 182 هزار تومن یارانه می گیریم. ماه گذشته برای ما 136.5 تومن یارانه ریختن که تعجب ما رو به همراه داشت.

گفتم شاید تشخیص دادن ما خونواده پولداری هستیم یارانه رو کم کردن. بعد پرس و جو کردم دیدم اصلا همچین چیزی امکان نداره یا کلا قطع می کنن یا همه رو تمام و کمال می ریزن.

بالاخره بعد از کلی تلاش فهمیدم یارانه منو قطع کردن. علت رو جویا شدم دیدیم تو سامانه من ازدواج کردم سرپرست خانوار شدم یه خانواده جدید تشکیل دادم.

بابامو میگین؟ یعنی می خواست با من برخورد فیزیکی کنه. گفت چرا بدون اجازه ما رفتی ازدواج کردی؟ چرا مسئله به این مهمی رو پنهون کردی؟ گفتم سیستم اشتباه کرده من اصلا ازدواج نکردم. گفت مگه سیستم هم اشتباه می کنه؟ گفتم سیستم هم جایز الخطاست ممکنه گاهی اشتباه کنه.

مامانمو میگین؟ یعنی اگه جا خالی نمی دادم دسته جارو با زاویه 65 درجه می رفت تو چشمم. گفت تو به چه حقی بدون اطلاع من رفتی برای من عروس آوردی! گفتم عروس چیه دهن من هنوز بوی شیر میده. گفت الکی نگو آخرین باری که شیر خوردی هنوز علی دایی بهترین گلزن دنیا بود. گفتم مادر من تو چه ساده ای آخه کی به من بیکار بی پول بی شغل دختر میده؟

خواهرمو میگین؟ غیرتی شد گفت کی بهتر از داداش من! خیلی هم دلش بخواد باید از خداشون هم باشه همچین داماد دسته گلی نصیب شون میشه! گفتم داماد چیه سیستم اشتباه کرده بهرحال سیستم هم دل داره دیگه دلش خواسته اشتباه کنه.

داداشمو میگین؟ یه قیافه حق به جانب گرفت و گفت من اینو می شناسم از ترس اینکه شیرینی نده پنهانی رفته آستین بالا زده! دیدم اینجوری نمیشه رفتم شناسنامه ام رو آوردم گفتم ببینید صفحه مربوط به ازدواجش خالیه. داداشم گفت حتما دو تا شناسنامه داری این برای رد گم کنی هست!

هیچی دیگه خلاصه بعد از کلی تلاش بالاخره تونستم توجیه شون کنم من چیزی رو پنهان نکردم اشتباه از جانب من نبوده و سیستم اشتباه کرده!