خرید اکسپلور اینستاگرام چیست؟ و چگونه است؟

خرید اکسپلور | خدمات اکسپلور اینستاگرام
خرید اکسپلور | خدمات اکسپلور اینستاگرام

با شروع جستجو در مورد ورود به اکسپلور اینستاگرام در گوگل متوجه چیزی به نام خرید اکسپلور خواهید شد. خرید اکسپلور یکی از جدیدترین خدمات اکسپلور اینستاگرام در پنل های اینستاگرام می‌باشد.

همن پنل هایی که می‌توانید با استفاده از آن برای پیجتان فالوور و لایک ارزان خریداری کنید و در عرض چندین ساعت دنبال کننده های خودتان در هر شبکه اجتماعی که دوست دارید، بالا ببرید.

بنده خودم شخصا وجود چنین چیزی رو باور نمیکردم، چون نحوه کارکرد پنل های فالوور فیک رو می‌شود حدس زد، در واقع کد نویس های این پنل ها با وصل کردن هزاران اکانت اینستاگرام به این سرویس می‌توانند تمامی این پیج ها را کنترل کنند.

در واقع با استفاده از این روش می‌توانند برای شما در عرض چند دقیقه هزاران فالوور و لایک و کامنت ارسال کنند.

چیزی که پکیج خرید اکسپلور را با سایر پکیج ها متفاوت می‌کرد غیر عملی بودن چنین ایده بود، در واقع شما می‌توانید فالوور فیک بسازید، یا لایک و کامنت فیک و یا حتی بازدید کننده لایو فیک ولی نمی‌توانید بازدید از اکسپلور فیک درست کنید.

اینطوری شد که بنده خودم شخصا خواستم تست کنم بینم این پنل ها چگونه کار می‌کنند، داخل گوگل نوشتم خرید اکسپلور و روی اولین نتیجه کلیک کردم اسمش سایت مقصد بود لینکش رو پایین براتون میگذارم.

https://maxad.ir/buy-instagram-explore/

بعد داخل اینستاگرام پیجی صفر باز کردم به بیزینس اکانت اینستا متصلش کردم و پستی منتشر کردم و براش از این سایت اکسپلور خریدم، پس از چند ساعت انتظار کشیدن رفتم به بخش اینسایت اینستا و چیزی که دیدم خیلی تعجب آور بود.

خودمم نمیتونستم باور کنم که واقعا از بخش اکسپلور اینستاگرام بازدید کننده دریافت کردم و هرجور حساب کتاب کردم دیدم نمیشه فیک باشه.

بعد با چنتا از دوستام صحبت کردم که برنامه نویس هستن و از این پنل ها هم سر در میارن، این دوستامم کلا دهنشون باز مونده بود.

خلاصه پس از چندین روز تحقیق دیدم که واقعا این خدمات فیک نیستن و بازدید کننده واقعی میارن، شایدم با استفاده از کانال های تعامل اینستاگرام این کار رو انجام میدن واقعیتش نمیشد صد در صد فهمید ولی قضیه خرید اکسپلور اینستاگرام این بود.