این افراد انتشارات نیو دیما را دنبال می‌کنند:

مشاور دیجیتال مارکتینگ و توسعه کسب و کار
طراح و توسعه دهنده رابط کاربری
Aminansari.ir
.باشد که رستگار شویم.عاشق نوشتن و تولید محتوا….ایمیل من reinyazdi@gmail.com
مدیر داخلی رهند طلایی
طرفدار بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ، تشکیل شده از کتاب، موسیقی بیکلام و یک فنجان چای
چیزی مثبت بگو، و چیز مثبت خواهی دید." — جیم تامپسون من کیستم ؟ من کجا هستم ؟ من چه میخواهم ؟
معلم زبان انگلیسی | مربی افزایش بهره وری | فریلنسر https://zachshirow.ir
شروع مجدد کسب و کار ، مطالعات و تجربیاتم برای کسانی که در کسب و کار خود به بن بست رسیده اند یا اینکه شکست خورده اند.
به دنبال درمانم...
سلام من سولماز کبودوند هستم. فوق لیسانس روانشناس بالینی . علاقه مند به موضوعات روانشناسی. Ravanerooz.com
سلام مهدی مهران هستم، یک علاقمند به حوزه دیجیتال مارکتینگ و اینستاگرام. من قصد دارم تو این صفحه شما رو با ترفند و نکات کاربردی که ازدنیای تکنولوژی یاد گرفتم آشنا کنم.https://mahdimehran.com/
شاید چون نداشتمت به یاد ماندی ای ارزوی محال
معلم زبانی که در مسیر گرافیست و بازاریاب دیجیتال شدن هم هست...
کمی عکاس، کمی نویسنده
Product Design Team Lead at MCI
با سلام من شایان رادی هستم، توسعه دهنده فرانت اند و کارشناس علوم کامپیوتر. قصد دارم در اینجا برای شما مقاله‌هایی در زمینه‌های توسعه وب و علوم کامپیوتر قرار بدهم.
سلام، من الهام هستم پنج ساله که در حوزه مدیریت رسانه های اجتماعی فعالیت میکنم رشته تحصیلیم، مهندسی عمرانه! ولی به تکنولوژی علاقه دارم و تو این حوزه فعالیت میکنم اینستاگرام من @Adminelham1
??️?دختری از تبار ترک که در آستانه رفتن به دانشگاه است.
ما در اینجا با هدف ارائه محتواهای آموزشی و موفقیت به شما عزیزان، به طور کامل به توسعه شخصی، رشد فردی، کسب و کار و برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری متمرکز شده‌ایم
یک علاقه‌مند به رشد در بازاریابی که عاشق تجربه‌های جدیده.
آموزش صفر تا صد پایتون، دوره جامع پایتونیست، آموزش رایگان پایتون
بی بایوایم و از همه با بایوان ملول..