معجزه ای بزرگ که تو زندگی ام اتفاق افتاد! خواب درست اصولی


بچه ای که تو کاوره من نیستم! صرفا تزئینی عه
بچه ای که تو کاوره من نیستم! صرفا تزئینی عه


دهه هشتادی ام و این احتمال وجه مشترک عده از خوانندگان این پست خواهد بود!

وجه مشترکمون اینه که دوره کرونا رو همه با هم تجربه کردیم و این برای ما هشتادی اوایل یه نعمت بی‌نظیر بود. وقتی فهمیدم که دیگه قرار نیست مدرسه بریم، دیگه قرار نیست صبحا زود از خواب بلند بشیم و این بی‌نظیر بود برای ما.

اما برای خود من بشخصه این مدت بی‌خوابی در دوره کرونا گاهی وقتا به 6 صبح می‌رسید، بطوری‌که طلوع آفتاب رو به‌خوبی حس می‌کردم!

حالا اینجام، سال 1402 کرونا کم کم داره به فراموشی میره. البته هنوز به دلیل علاقه خاص دهه نودی ها به ماسک سیاه ، این مارو ذره ای یاد کرونا میندازه ?

میخوام با شما در مورد معجزه ای که امروز تو زندگی رخ داد صبحت کنم و تقریبا زندگی منو متحول کرد!

به عبارتی بیگ بنگ کل 4 سال اخیر زندگی ام بود:

دیشب ساعت 11:45 خوابیدم..

شوکه نشید، چیز عجیبی نیست ، همه ما میخوابیم و کسی رو نمیتونم پیدا کنیم که تا به حال نخوابیده و در قید حیات باشه.

بهتره اصلاح کنم:

من درست خوابیدم ?

بله برای منی که معروف به شب خیز داری بودم و نزدیک به 4 سال بود نتونستم خواب درست داشته باشم، این یه معجزه بود:

بیشتر در موردش میخوابم بگم: هر موقع برام پستی تو اینستاگرام میفرستادن با عنوان این که هیچ خوابی،جای خواب شب رو نمیگیره با واکنش ? این ایموجی مواجه می‌شدند.

ولی امروز تجربه عجیبی داشتم : آلان ساعت 5 عصر 18 مرداد ماه 1402 هستش و من تا جایی که یادم میاد، انقدر پر انرژی نبودم.

برگردیم به تایم صبح و آغاز صبح :

اولش سخت بود و با 2 تعویق 5 دقیقه آلارم ، صبحم ساعت 7:30 شروع کردم. بعد از اون با فقط یه چای شیرین سرکار رفتم. داخل شرکت و تقریبا ساعت 9:30 یه اسپرسو خوردم! یه کم با کلاس ترش رو بخوام بگم: میل کردم:) و بعد اون انرژی خوبه داشتم!

شاید بگید قبول نیست دوپینگ کردی و این ربطی به خواب زود تو نداشت، البته میخوام نا امیدتون کنم و با یه فکت دندون شکن مجابتون کنم که این بخاطر اسپرسو نبود:

تقریبا هر روز یک شات اسپرسو میزنم. اوه ببخشید میل می‌کردم، و خواب آلودگی بی حالی روزم رو خراب میکرد و این روتین بدون هیچ تفاوتی طی میشد و من هر روز کسل و بی‌خواب تر.




بگذریم ، بریم سراغ ادامه روز مون

ساعت 2 رسیدم خونه و قبل از میل نهار هم انرژیم وصف ناپذیر بود! و بعد از یه ساعت یعنی ساعت 4 دو لیوان چای خوردم. که در دمای هوای 20 درجه شهرمون که منطقه کوهستانی هستش ،گرم محسوب میشه.

و آلان هم که معلوم نیست چند کلمه تایپ کردم ،پیش شمام و این حس رو دارم که ساعت 10 شب شارژ بدنم به 25 % میرسه و این خوبه.

میخوام هر روز تجربه ش کنم!

جالبه! قبلا خلاقیت و تایمی که ایده های خوب میرسید به ذهنم ساعت 2:30 شب بود. ولی امروز ساعت 1 ظهر چندتا ایده خوب به ذهنم رسید.

اگه برای شما سواله که روتین زندگی ت رو چجوری تنظیم کردی و تونستی زود بخوابی، پیشنهاد می‌کنم ویدیو یوتیوبی که در موردش ضبط کردم رو تماشا کنید! (ممنون میشم ساب کنید)

لینک ویدیو یوتیوب?

و اینستاگرام خودم همچنین توییتر نقطه اوج که در پروفایل هامون قرار داره رو دنبال کنید?

مرسی.