پراکنده نویسی.4

سلام این چهارمین پراکنده نویسی منه نمیدونم تا کی ادامه پیدا میکنه و چند تا پراکنده نویسی قراره بنویسم

  1. بین پست های من بیشترین لایک الان به پست "چگونه ویرگولی باشیم" تعلق داره چون واقعا پر معنا بود مخصوصا توضیحاتش واقعا با کاربرا همدردی میکرد الان همه ی کاربرای ویرگول نگران افت ویرگول هستن و اینکه چرا بعضیا دارن ویرگول رو با دستای خودشون میکُشن حق داریم هممون حق داریم همینجا از ویرگول میخوام باگ هاشو رفع کنه البته زیر یکی از پست های ویرگول هم نوشتم اینو یه سری چیز دیگه هم نوشته بودم که یادم نیست #به_امید_نجات_ویرگول
  2. اما خوشحالم که هنوز کاربر هایی هستن که برای ویرگول می نویسن و فعالیت میکنن کاربر هایی مثل خودم، کیانا،آفتابگردون،کارما، نوشتن نوعی دوست داشتن است و روان نویس و..... این گروهی که خودم هم جزو شونم بهم انگیزه میدن برای نوشتن و خواندن همین گروه ویرگول رو سرپا نگه داشتن وگرنه الان ویرگولی نبود که....
  3. تابستون داره تموم میشهههه دلم برای تابستون و هوایی که سرد نیست و کلاس شنا و.... تنگ میشه خیلی هم تنگ میشه دوست ندارم تموم شه میخوام همینطوری روند زندگیم بمونه به علاوه هر سال درس ها سخت تر میشن بعضیا میگن علوم هشتم خیلی مطلب زیاد داره و حجیم میشه و همینطور ریاضی نهم(کاش یکی این ریاضی رو نابود کنه تموم شه بره) تازه تیزهوشان اضافه میشه و کلاس نهم باید از تابستون درس بخونم و تست بزنم و..... و بدترش اینه که نهم نهایی هستش و همزمان برا نهایی هم باید بخونم تازه شرط شرکت تو آزمون تیزهوشان اینه که معدل هشتمم بالای نوزده بشه برا همین کلی باید بخونم
  4. الناز هنوز فاز افسردگی عصی کجاسته(!) وقتی نتونست عصی رو داماد آیندمون کنه و عصی رفت تهران رفت تو فاز افسردگی تازه دغدغه ی کور کُن(کنکور) هم هست کنکوری ۴۰۵ هستش تاثیر معدل هستش و از الان باید دروس یازدهم رو پیشخوانی کنه که معدل بهتری بدست بیاره کلا حالش بده اگه ویرگول داشت ممکن بود حالش رو کاربرا خوب کنن اما هر کاری میکنه نمیتونه تو ویرگول ثبت نام کنه بار اول کد براش نیومد از دفعه بعدش هم نوشت شماره تکراریه😕😕 اگه میشه تو کامنت یه حرف حال خوب کن بزنین بهش نشون بدم
  5. خوشم میاد ویرگول بچه درسخون هارو دور خودش جمع میکنه مژده نمونه دولتی بوده پیشگوی معبد دلفی تیزهوشان بوده حدیث(آفتابگردون)نمونه دولتی بوده و رتبه ۷۷کنکور شده خودم هم همیشه شاگرد ممتاز میشم نیم ترم اول کلاس هفتم رتبه چهارم کل مدرسه شدم بعدش هم باز جزو شاگرد ممتاز ها قرار گرفتم و در کل همه ویرگول بچه درسخونن جالبه
  6. یه چیزی که تو ویرگول اذیتم میکنه اینه که اونقدری که به کنکور توجه دارن به تیزهوشان ندارن خب کاربرهایی مثل من و کیانا که این آزمون رو در پیش دارن هم باید بهشون توجه بشه اینطوری نمیشه که


پ.ن:واقعا دیگه موضوعی برای نوشتن به ذهنم نمیرسه چیکار کنممم؟