
تو فیلمسازی
حتی اگر فیلمی نسازی
سینما
جادوییست
که جوهره خود را
در وجودت می افشاند

وقتی خود را در تصاویر غرق میکنی
در قلبت را به روی سینما باز کرده ای
جادویی که تو را در بر میگیرد
و از آن پس
تو هم فیلم ساز میشوی

هنگامی که دشتی را میبینی
تصاویر ، تکه تکه
در ذهنت نقش میبندند

وقتی پیرزنی را
پیرمردی را
وقتی روایتی میشنوی
یا بوسه ای میبینی
سینماست که تو را غرق خیال و لذت میکند

تو فیلمسازی
حتی اگر فیلمی نسازی
و این است جادوی سینما

پ.ن : اینم به عشق سینما و شما دوستای ویرگولیم
پ.ن۲: ویرگول جان روبیکا این کامنتا رو باز کن چیز بدی نمیگیم 🤝