برنامهنویس ساده، دانشجوی ریاضی، دوستدار واستفادهکننده نرمافزار آزاد :) خیلی علاقمند به یادگیری و یاد دادن :) «نه به سانسور» ایمیل من: a.tafreshi440@gmail.com
سلام دنیا!

سلام دنیا!
طبق رسم همیشگی با سلام دنیا شروع میکنیم :) پایتونیشو این جاست :)
اگر نمیدونید «سلام دنیا» چیه، باید بگم معمولا پست اول بلاگ ها و اولین برنامه هایی که هر برنامهنویس موقع یادگیری زبانی مینویسه سلام دنیاست :) و یه جورایی حالت سنته. اگر خواستید بیشتر بخونید من ویکیپدیاش رو به شما معرفی میکنم:
مطلبی دیگر از این انتشارات
تحلیل داده با پایتون
مطلبی دیگر از این انتشارات
آموزش گرفتن اطلاعات با API
مطلبی دیگر از این انتشارات
دیوونه بازی با پایتون : کتابخانه ریجکس!!