پاسخ پرسشنامه سیبک

سلام امروز من به نسبت 7 ماه گذشته خیلی فعالم اصولا اینکه ali nn ی که هرچند ماه یکبار یا هفته یبار پست میزاشت در عرض دو روز 5 تا پست بزاره خیلی بعیده!اما چه کنیم بخاطر اعتراضات مردم خشمگین باید در خونه بمونم دیگه :))

لینک نظرسنجی:https://vrgl.ir/rtmnv

جواب هارو هم بولد کردم که کسی سوالهارو میخواست کپی کنه از همینجا بگیره?

به نام خدا

یه مستند بود شبکه سلامت می‌داد، یه پسربچه نمی‌تونست هیچ چیزیو فراموش کنه و همه‌چیز تا ابد تو حافظه‌ش میموند؛ دوست داشتید شما هم مثل اون پسر بودید؟ به نظرتون این ویژگی چند درصد مفیده و چند درصد ناخوشایند؟ بله بله بله! خیلی دوست داشتم جاش باشم! چونکه من خیلی آدم فراموش کاری شدم هرچند اینا اثرات پیریه??

  1. چند درصد دوست داشتید ذهنِ سیالی داشتید؟ به نظرتون برای شخصِ شما چقدر خوبه و چقدر بَد؟نمیدونم چی هست اصلا
  2. از بهترین کتابایی که خوندی، بگو. یا هم از بدترین. و یا خنثی‌ترین.خانه ربات ها 1 و خانه ربات ها 2 ?
  3. از بهترین فیلمایی که دیدی بگو. عرضم به حضورت که ترمیناتور،انتقام جویان،مرد عنکبوتی،بتمن،پلیس مهد کودک،همه قسمت های سریع و خشن
  4. خوندن یا نوشتن؟(اگه جوابتون بلند باشه، می‌تونید بگید جفتش)جفتش
  5. اگه از بین هنرهای اصلی، فقط بتونی تا آخر عمرت یکیشونو بچشی، اون کدومه؟ و چرا؟اگه تایپ کردن هنر نیست ارگ زدن :)
  6. اگه بتونی بری آینده و گذشته کدومو انتحاب می‌کنی؟ سالِ چند؟ با توضیح و دلیل. میرم به آینده با خودم مشورت کنم چیکار کنم و میام تو این سال و همون کارو انجام میدم
  7. ترجیح می‌دی به مشکلاتت بخندی یا نه؟ و تا چه حدّی؟کاملا ترجیح میدم بهشون بخندم و تا حدی که بگن: این مارو مسخره خودش کرده و از زندگیم برن ?✌
  8. بزرگترین ترست؟خدا
  9. یه چیز بگو. (فرقی نداره یه کلمه باشه یا اندازه یه کتاب) انسانیت
  10. خودت یه سؤال بپرس. چرا میرن تظاهرات آدم میکشن و همه جارو آتیش میزنن خب الان چه فرقی با کشور دشمن دارن؟؟

اتمام!

ALI NN

26 SEPTAMBERE 2022

31 شهریور 1401