پرسشنامه ای با چاشنی آویشن!

بهترین کتابی که خوندی؟!

مدرسه ی افسانه ای

عشق یا ثروت؟!

عشق (اگه باعث عذاب نشه!)

بهترین جای دیدنی شهرت؟!

ندارد همچین جایی :| البته یه بازار هست بهش می گن چهارراه رسولی هر کی از یه شهر دیگه میاد اول میره اونجا.

همین الان دلت برای کی تنگ شده؟!

واسه دختر خالم! دو سالشه و خیلی لوسه! ولی خیلی نازه?

آرزوت چیه؟!

رسیدن به هدفم :)

حرف همین الان دلت چیه؟!

برو چیپس بخور!من گشنمه!

حال و هوای الانت چه رنگیه؟!

بنفش و صورتی!??

به نظرت خوراکی مورد علاقت چه رنگی بود بهتر بود؟!

همین رنگی خوبه! رنگ تاثیر زیاده داشت تو گرفتن لقب خوراکی مورد علاقه. اگه از عوضش کنم لقبشو از دست می ده!

حرف همین الان دلت چیه؟!

کنار چیپس دلسترم بخور! (آویشن ببین چه پررو ش کردی! آخه الان، سر صبح، با معده خالی، برم چیپس و دلستر بخورم؟)

به چی فکر میکنی؟!

به درسایی که باید بخونم و نمی خونم! به پستایی که دوست دارم منتشر کنم و وقت نمی کنم بنویسم! به چیپسه?!!!

بهترین غذایی که بلدی درست کنی چیه؟! دستور پخت بذار?

مرغ سوخاری:

مرغا رو آبپز می کنیم. بعد با استفاده از تخم مرغ به آرد و آرد سوخاری آغشته می کنیم. بعدشم سرخشون می کنیم. بهترین ماهیتابه برای انجام اینکار ماهیتابه "وعزرنر ذتدغربل" هست. که شما می تونید اون رو با قیمت 3200000000000 تومان تهیه کنید! اما اگه همین الان که این برنامه داره پخش می شه عدد 1 رو به سامانه که الان براتون زیر نویس شد ارسال کنید با یک تخفیف ویژه و فقط و فقط با قیمت 3199999999999 تومان خریداری کنید! وقتی سوخاریاتونو درست کردین و یادتون اومد نمک و ادویه نریختین نیاین منو فوش ندین! از شاهکارتون عکس بگیرین و برای ما ارسال کنید!

یه دعا بکن!

همه شرایطشو داشته باشن تا بتونن استعداداشونو شکوفا کنن چون دنیا الان به همه نیاز داره!

بهترین شعری که خوندی چی بوده؟

شعر خانه دوست از سهراب سپهری :)

حالت چطوره؟!

حالم رفت پیش چیپسه??

آخرین فیلمی که دیدی؟!

فیلم inception خیلی وقته بود که می خواستم این فیلمو ببینم ولی هی نمی شد! دیشب بالاخره شد :)

محل زندگی ایده آلت چجوریه؟!

یه پنت هوس بزرگ که بالای یه آسمون خراش باشه و به کل شهر دید داشته باشه! با یه تراس اختصاصی?

تا حالا عاشق شدی؟!

من همین الانم عاشقم! بدون عشق نمی شه زندگی کرد. عاشق کتابامم، عاشق گیتارمم، عاشق آدمای مهم زندگی مم! اما از اون مدل عشقا، نههههههههههه

رنگ مورد علاقت؟!

آبی و بنفش??

بهترین زمان زندگیت؟

زمانی که خوابم? یا دارم خوشمزه جات می خورم?یا گیتار می زنم؟?

بهترین خاطره زندگیت؟

خاطراتم زیادن ولی من آلزایمر دارم با اجازه همه ?

خواننده مورد علاقت؟

ندارم. یه مدت انریکه رو دوست داشتم. یه مدت آریانا رو ولی الان هیچ کس. ولی آهنگ مورد علاقه م در حال حاضر everything I wanted از بیلی آیلیشه.

درس مورد علاقت؟

فیزیک?

بزرگترین ترست؟

می ترسم یه آدم بد باشم که همه رو از دست خودم دلخور کنم، می ترسم که بدون اینکه بدونم بقیه رو از خودم برنجونم.

خوشبختی چه رنگیه؟

آبی

شادی چه رنگیه؟

صورتی

به نظرت چه رنگی ای؟

رنگین کمونی?

به نظرت بقیه فک میکنن چه رنگی ای؟

زرد

به نظرت آویشن چه رنگیه؟

پرتقالی (فک کردی می گم سبز؟ یاه یاه یاه)

کی دمپایی دستشویی و خیس کرده?؟!

اون?

اگه قرار بود روی پیشونیتون یه چیزی بنویسین که تا آخر عمر همونجا بمونه چی مینوشتین؟

من همین الانم یه چیزی رو پیشونیم نوشته ? وقتی سه چار سالم بود تصادف کردیم و پیشونیم کلی بخیه خورد. جدیدنا بهش توجه کردم دیدم شبیه Vه. خلاصه که یه مدت اسم خودمو گذاشته بودم V(وی). ولی بعد بی خیالش شدم.

به چه لقبی صدات میزنن؟

دوست دارم بهم بگن ساتو. ولی با این حروف تمام کلمات ممکنو ساختن و منو باهاش صدا کردن. تمام کلمات به جز ساتو?

آخرین باری که گریه کردی؟!

جدیدا زیاد گریه می کنم. آخرین بار چند ساعت پیش.

آخرین بار که از خنده قهقهه زدی؟ +دلیلش

دیشب. یه خواهر دارم خل و چل به تمام معنا! اصن کافیه قیافه شو نگا کنم تا خندم بگیره?✌

همه خوش باشین :)

و

همین دیگه

ختم جلسه?