پرسشنامه دور افتاده...

ســـــــــــلام!

خوبین؟

https://vrgl.ir/qt9sy

بریم به سوالای رستا بجوابیم ^.^



  1. کتاب می‌بری تا بخونی یا دفترخط‌دار تا بنویسی؟ کتاب می برم! آدم تنبلی ام ولی اگه انقدر نوشتنم لازم باشه میشه از کتابه استفاده کرد، جدا از اون اونجا باشم می تونم حافظه مو تقویت کنم چون کار دیگه ای ندارم!
  2. یک موضوع رو انتخاب کن که توی جزیره اصلا به ذهنت نیاد: می تونم موضوعی رو بگم که اول از همه به ذهنم میاد?: اگه الان یه تنفگ با یه تیر داشتم چی کارش می کردم?✌? #دزدان دریایی کاریبب!
  3. کاسه می‌بری یا بشقاب؟ کاسه
  4. چادر - بدون کفی - می‌بری یا زیرانداز؟ چادر
  5. بالشت می‌بری یا پتو؟ پتو
  6. اسپیکر می‌بری برای آهنگ گوش دادن یا مانیتور برای فیلم دیدن؟ مانیتور، به شرطی که فیلمی داشته باشم که ببینم :/
  7. چه آلبومی رو به‌عنوان تنها آلبومی که می‌تونی توی جزیره گوش بدی انتخاب می‌کنی؟ زیاد رو انتخابش وقت نمی ذارم مویسقی گوش دادنم دوره ایه
  8. چه سریالی رو به‌عنوان تنها سریالی که می‌تونی توی جزیره ببری انتخاب می‌کنی؟ دکتر هو، قبلا دیدمش ولی خیلی قاطی پاتی، تازه هشتصد قسمته تا موقعی که بخوای برای بار سوم ببینمش یا مردم یا نجات پیدا کردم پس حوصله م سر نمی ره!
  9. چه مجموعه‌کتابی رو به‌عنوان تنها مجموعه‌ای که می‌تونی توی جزیره ببری انتخاب می‌کنی؟ مجموعه اریکه شیشه ای
  10. می‌ری به جزیره‌ای که خیلی سرده یا جزیره‌ای که خیلی گرمه؟ (نگید:« اصلا نمی‌رم به جزیره‌ای یا می‌رم به یکی که آب و هواش متعادل باشه!» مجبورید برید ولی در انتخاب سردی یا گرمیش حق دارید.) سرد
  11. می‌تونی فقط یا خانواده رو همراه خودت ببری یا دوستات. کدومشونو انتخاب می‌کنی؟ خانواده
  12. می‌تونی فقط یکی از دوستات رو همراه خودت ببری، اون دوست کیه؟ یکی از همکلاسیام، اولش تا بیخ مرگ میریم ولی بعد باهم کنار میایم?
    حالا اگه ۳ نفر رو بتونی چی؟ همون و دو خواهر گرامی!
  13. می‌تونی فقط یکی از اعضای خانواده رو همراه خودت ببری، اون عضو کیه؟ پری؟ احتمالا؛ اون دور و برت باشه تا یه مدت فک درد می گیری از شدت خنده!
    حالا اگه ۳ نفر رو بتونی چی؟ عاقا ظلمه! خانواده من چهارنفره ن :/
  14. می‌تونی یک گیاه همراه خودت ببری تا اونجا پرورش بدی و تمام مدت می‌تونی از فروارده‌ها یا خود اون گیاه بخوری. اون گیاه چیه؟ گیاه توت فرنگی??
  15. می‌تونی یک حیوون انتخاب کنی تا تنها نمونی. حیوونی که انتخاب می‌کنی کیه؟ و چرا اون حیوونو انتخاب می‌کنی؟ این گوگولیو می برم!
سگی که هرگز نداشتم! اسمش جکه !
سگی که هرگز نداشتم! اسمش جکه !


16. فقط می‌تونی ۳ تا از وسایلت رو ببری. اون وسایل چه وسایلی‌اند؟ گیتار زیبایم، گردنبند صدفم و پتوی محترمم

17.فقط می‌تونی ۲ دست لباس ببری. دست‌هایی که می‌بری رو توصیف کن. یه پیراهن سفیده گله گشاد با یه دونه کلاه رابینهودی (کلاهم جزو لباسه دیگه!) و یه ردایی که چار پنج سایز ازم بزرگتر باشه (خلاقیتم در همچین شرایطی گل می کنه پارچه لازمم میشه)

18.عینک آفتابی می‌بری یا کلاه آفتاب‌گیر؟ کلاه

19.کرم‌نرم‌کننده می‌بری یا ضدآفتاب؟ احتمالا نرم کننده ولی نه واسه زدن به صورتم! دیدی نشستم ترکیبات شیمیایی جدید ساختم

20.اولین کاری که اون‌جا رسیدی می‌کنی چیه؟ اول مطمئن می شم کسی نیست بعد شرو می کنم خل و چل بازی ?✊?

21.کلا روزات رو چطوری می‌گذرونی؟ اولش با علافی بعدش می رم سراغ انجام دادن کارای جدید و تا حدود خل و چلانه! مثلا دیدن فیلم دکتر هو برای بار سوم (که به اون مرحله نمی رسم قبلش مردم!) می رم زیر آب و نفسمو حبس می کنم، تمرین می کنم تا حرفه ای شم. یه کار دیگه ای که همیشه دوست داشتم امتحان کنم این بود که یه مقدار زمین رو بکنم برم تو چاله ای که کندم و بپرم بیروم. کم کم عمقشو زیاد کنم تا بلند تر بپرم. و چیزهایی از این قبیل

22.شب کجا می‌خوابی؟ یه چیزی می بندم بین دوتا درخت بعد روش می خوابم! اصلا این از آرزوهای دیرینمه

از اینا! ولی طوری درستش نمی کنم :/
از اینا! ولی طوری درستش نمی کنم :/


23.فرض ما بر جزیره‌ست ولی اگه می‌تونستی بین جنگل و جزیره انتخاب کنی، کجا رو انتخاب می‌کردی؟ جزیره نمی تونه جنگل داشته باشه؟ جزیره؛ ساحل رو دوست تر بیش دارم?


همین دیگه!

ختم جلسه?