پرسشنامه رستا نوشت?

سلام!

هر کی خوب نیست بگه حالشو خوب کنیم :)


خب بریم سراغ پرسشنامه رستا:

https://vrgl.ir/jT754

اینم پست خودش☝


سوالاتی بدون موضوع خاص:
  1. یکی از بهترین‌ خاطره‌ات که در ذهنت به خوبی ثبت شده: پارسال با همکلاسیام رفته بودیم اردو. دقیقا یک سال و یک هفته پیش?
  2. اگه حالتون بد باشه چی کار می‌کنین؟ آیا سعی می‌کنین تا حال خودتون رو خوب کنید؟اگه آره، چطوری؟ بسته به شرایط یا آهنگ گوش می دم، یا گیتار می زنم، یا نقاشی می کشم. بعضی وقتا هم می نویسم.
  3. چه کارهایی بهتون آرامش می‌ده؟ جوابای سوال قبل و همینطور فیلم نگاه کردن و خوابیدن.
  4. چه چیزی می‌تونه آدمای دنیا رو به دو دسته‌ - کسایی که اون چیز رو دوست دارن و اونایی که دوست ندارن - تقسیم کنه؟ سکوت، معمولا یا سکوت رو دوست داری یا ازش بیذاری.
  5. چه کاری آدمای دنیا رو به دو دسته‌ - کسایی که اون کار رو انجام می‌دن و اونایی که انجام نمی‌دن - تقسیم کنه؟ تبعیض
سوالات ویرگولی:
  1. آیا ویرگول در شخصیت شما تغییری به وجود آورده؟ اگه بله، چه تغییری؟ میشه گفت نه. چون خیلی وقت نیست که تو ویرگولم. یه جورایی هنوز باهاش خیلی اخت نشدم.
  2. آیا شده دوست داشته باشید شخصیت واقعی خودتون رو توی ویرگول نادیده بگیرید و شخصیتی رو که می‌خواید باشید جعل کنید و نشون بدید؟ یه جورایی اینکه از اسم خودم استفاده نمی کنم میتونه همینجوری معنا بشه. ولی باز هم باید بگم که هنوز خیلی تو ویرگول فعالیت ندارم.
  3. در کدام یک از پست‌هاتون ارزش بیشتری می‌بینید و پیشنهاد می‌کنید؟ چرا؟ پست خودت بمون رو خیلی دوست دارم. شاید چون واقعیته و وقتی ناراحت بودم نوشتمش.
  4. کدام یک از پست‌هایتان را کم‌تر دوست دارید و کم‌تر از همه پیشنهاد می‌کنید؟ چرا؟ پست UFO که بود و چه کرد؟ به همراه معرفی چند فیلم . چون هم طولانیه و هم به این بستگی داره که از این موضوع خوشتون میاد یا نه.
  5. کدام یک از پست‌هاتون بازدید زیادتری نسبت به دیگر پست‌هاتون داشته است؟ یادداشتی برای خودم
    به نظرتان دلیل این اتفاق چی می‌تونه باشه؟ شاید اسمش
    آیا واقعا پستتان ارزش این اندازه بازدید را داشته یا نه؟ این پست و پست خودت بمون تقریبا در یک موضوعن. ولی به نظرم خودت بمون واقعی تره. و همینطور قشنگتر.
  6. کدام یک از پست‌هاتون بازید کم‌تری نسبت به دیگر پست‌هاتون داشته است؟ تکنولوژی و دست انداز ها
    به نظرتان دلیل این اتفاق چی می‌تونه باشه؟ اولین پستم بود :/
    آیا واقعا پستتان ارزش این اندازه بازدید را داشته یا نه؟ نمی دونم، حتما نداشته که بازدادید نشده.
  7. معمولا با چه دستگاهی وارد ویرگول می‌شوید و پست می‌نویسید؟ لپتاب
  8. اگر بخواهید ویرگول را به کسی که نمی‌شناسدش توصیف کنید، چه توصیفی می‌کنید؟ یه محلی که همه جور آدم توش پیدا میشه. نقطه مشترکشون کلماته. و با اون نظراتشون، عقایدشون، ایده هاشون و حتی خاطراتشونو به بقیه منتقل می کنن.
  9. تا حالا شده پستی رو پاک کنی؟ اگه شده چرا؟ چه پستی رو؟ آره؛ داستان روزی که خورشید طلوع نکرد رو پاک کردم. به نظرم خیلی زوده که یه داستان رو شروع کنم. هم اول باید یاد بگیرم چه جوری بنویسم، هم باید وقتشو داشته باشم که بتونم تمومش کنم.
  10. اگه می‌تونستید یه پست یا یه کامنت رو از ویرگول پاک کنید اون چی بود؟ نمی دونم :/
  11. حالت شب یا روز؟ (تیره و روشن بودن صفحه‌ی مانیتور در سایت ویرگول) شب✌
  12. فقط به خاطر اینکه این پست توی قسمت «جدیدترین پست‌های دوستان و انتشاراتی که دنبال می‌کنید» بودش، بازش کردی یا دلیل دیگه‌ای هم داشتی...؟ اتفاقا اونجا نبود? من معمولا دیر به دیر میام ویرگول واسه همین خیلی از پستایی که طبیعتا باید از اونجا ببینمو نمی بینم. از تو پست آلبالو و میا دیدمش.
  13. شده حرفی رو توی ویرگول بزنی و بعد پشیمون بشی یا حتی نظرت عوض بشه؟ اگه شده یادم نمیاد.
  14. چه پستی می‌تونه آدمای دنیا رو به دو دسته‌ - کسایی که با اون پست موافقند و اونایی که موافق نیستند - تقسیم کنه؟ نظری ندارم:/
اگر اهل شبکه‌های اجتماعی و اینترنت هستید به سوالات زیر پاسخ بدهید:(بعید می‌دونم الان اینجا کسی باشه که انتخابش نکنه!)
  1. شبکه های اجتماعی مورد علاقه‌ت به غیر از ویرگول، چیان؟
    به ترتیبی که وارد شدی بنویس. تلگرام، اینستا، پینترست... همینا? (البته تلگرام ندارم)
  2. برای این شبکه‌های اجتماعی فقط یک کلمه برای توصیفشون بگو:
    ۱ اینستاگرام: شلوغ
    ۲ فیس‌بوک: رابط
    ۳ توییتر: منبع
    ۴ ویرگول: دفترچه
    ۵ یوتویوب: کاربردی
    ۶ اسپاتیفای: نمی دونم:/
    ۷ پینترست: ایده
    ۸ تلگرام: امکانات
    ۹ آپارات: سانسور?✌
    ۱۰ نتفیلیکس: مانی هست?
    ۱۱ تیک‌تاک: مسخره بازی
    (و هر چیز دیگه‌ای که خودتون به ذهنتون می‌رسه و باهاش آشنایی دارید.)
  3. دوست‌هات توی دنیای واقعی بیشترن یا مجازی؟ واقعی
  4. از شبکه‌ی اجتماعی‌ای هست که بدت بیاد؟ اگه آره چه شبکه‌ی اجتماعی‌ای؟ بعضی وقتا از ویرگول بدم میاد چون قطع و وصل میشه. از شاد متنفرم(کسی هست متنفر نباشه؟)
  5. اگه بخوای درباره‌ی یک شبکه‌ی اجتماعی پست بنویسی، درباره‌ی چی می‌نویسی؟ فک کنم همون پینترست.
  6. یه خاطره که به شبکه‌های اجتماعی ربط داره: من آلزایمر دارم :/
  7. تا حالا شده کسی رو که توی دنیای واقعی می‌شناسید توی شبکه‌های مجازی پیدا کنید؟ چطوری؟ کجا؟ نه شاید چون خیلی فعال نیستم. البته یکیو تو پینترست پیدا کردم ولی اون منو نمی شناسه!
  8. چه شبکه‌ای می‌تونه آدمای دنیا رو به دو دسته‌ - کسایی که توی اون فعالیت می‌کنن و اونایی که فعالیت نمی‌کنن - تقسیم کنه؟ اینستا، چون کاربراش خیلی زیادن.
اگر اهل فیلم و سینما هستید به سوالات زیر پاسخ بدهید:
  1. بازیگر موردعلاقتون: در حال حاضر هیچ کس دو هفته پیش بود یکیو داشتم بگم ولی دیگه دیره?
  2. بازیگری که ازش اصلا خوشتون نمیاد: نجوا نیمری؛ فقط تو فیلم مانی هست بازیشو دیدم و به خاطر همون سخصیتش ازش متنفر شدم. خیلی لوس و بی احساس و ظالم بود ?
  3. بهترین و تاثیر گذارترین فیلمی که دیدی:میان ستاره ای بهترینه. یک ذهن زیبا تاثیر گذار ترینشون.
  4. سریالی که می‌تونید هزاران‌بار تماشا کنید و هر دفعه از تماشای آن لذت ببرید: مانی هست و شرلوک? چرا فصل بعدیشون در نمیاد؟؟
  5. بدترین فیلمی که دیدی: فیلم زیرو. دو ساعت از زندگی با ارزشم رفت :|
  6. فیلم دیدن توی خونه یا سینما؟ تو خونه
  7. فیلم یا سریال؟ فیلم؛ زودتر تموم شه راحت شم :/
  8. ژانر موردعلاقتون توی فیلم چیه؟ ماجراجویی و مرموز
  9. انیمشین، انیمه یا فیلم؟ فیلم
  10. سینمایی یا کوتاه؟ سینمایی
  11. دوست‌ داری جای چه شخصیتی در چه فیلمی باشی؟ شخصیت مروموزی که هیچ کی از کارش سر در نیاره
  12. معمولا چه زمانی فیلم می‌بینید؟ سر شب شرو می کنم و تا ته شب کشش می دم ?
  13. معمولا در چه مکانی فیلم می‌بینید؟ خونه
  14. با فیلم چیزی می‌خورید؟ اگه آره، معمولا چه چیزی؟ بابا این دوتا عضو جدایی ناپذیرن! اصن جدا از هم معنی نداره! قبل فیلم می رم هر چی خوردنی تو خونه پیدا میشه رو جمع می کنم میارم می ذارم جلوم بعد فیلم رو پلی می کنم! بارها شده به دلیل عدم وجود خوراکی از دو روز قبل نشستم کلی چیز میز درست کردم که بتونم فیلمه رو ببینم!
  15. بچه که بودید فیلم می‌دید؟ اگه آره، کدومشون رو یادتونه و چرا؟ من با تلویزیون بزرگ شدم! یه فیلمی که هنوز یادمه پاور رنجره. البته بیشترش یادم رفته. و یه سریال بود به اسم فقط آب اضافه کنید خیلی دوستش داشتم و چون اسمش طولانی بود و منم از یه شبکه عربی نگاش می کردم(!) خودم واسش اسم گذاشته بودم. بهش می گفتم دختره ماهی میشه!?
  16. فیلم‌هایی که همیشه حصرت دیدنشون رو داشتید: بقیه شرلوک? بقیه مانی هست? فیلم کانتکت? و فیلم تبعیض? و از همه مهم تر دارک??
  17. اگه بخوای درباره‌ی یک فیلم پست بنویسی، درباره‌ی چه فیلمی می‌نویسی؟ دوست دارم راجب فیلمایی بنویسم که خیلی معروف نیستن و محتواشون قابل بحثه. مثلا مسافران.
  18. یه خاطره که به فیلم ربط داره: کلا همه فیلم دیدنام با خاطره س?. یه بار می خواستیم فیلم ببینیم و منم چند وقت بود دلم می خواست که یه میز پر خوشمزه جات جلوم باشه. از یه هفته قبلش هر چی دسر و غذا و خوشمزه جات به ذهنم رسیده بود رو لیست کرده بودم و درستشون کردم. بعد اومدیم یه فیلم انتخاب کردیم و شروع کردیم به نگا کردن و خوردن. اونجا بود که برای اولین بار حس کردم به زندگی گفتم زکی?. آخه فیلمه همش راجب غذا بود و اگر در حال خوردن نگاش نمی کردم به احتمال 120 درصد شروع می کردم گریه کردن??
  19. فیلم دیدن تو خونه یا سینما؟ یه بار نپرسیدی؟ خونه
  20. اگه یکی از عوامل یک فیلم بودید دوست داشتید کی باشید؟ (از نورپرداز گرفته تا بازیگر... هر کسی که ربط داشته باشه) فیلم نامه نویس. ایده اصلی از اونجا میاد :)
اگه اهل کتاب و خواندن هستید به سوالات زیر پاسخ بدهید:
  1. معمولا چه زمانی کتاب می‌خوانید؟ بعد از ظهر یا شب
  2. معمولا در چه مکانی کتاب می‌خوانید؟ معمولا خونه، چون زیاد بیرون نمی ریم؛ ولی اگه بریم یه جایی و من وسط خوندن یه کتاب باشم حتما می برمش اگه بی کار شدم بخونم.
  3. نویسنده‌ی موردعلاقتون: آر ال استاین و جدیدا سومن چینانی
  4. بهترین و تاثیر گذارترین کتابی که خوندی: انگار 12 و سه چهارم ساله بودن بس نبود که حالا مادرم هم می خواهد نامزد ریاست جمهوری شود. باور کنین کلش اسم کتابه س! نویسنده ش دونا گفارت هست.
  5. مجموعه‌ای یا تک‌جلدی؟ مجموعه
  6. ژانر موردعلاقتون توی کتاب: همه جور کتابی می خونم اما بیشتر علمی تخیلی
  7. دوست داری جای چه شخصیتی در چه کتابی باشی؟ مایلز مورفی تو کتاب دوتا خفن، آگاتا تو کتاب مدرسه افسانه ای و (قول می دم این آخریه!) دنیز تو معمای هلیکوپتر
  8. داستانی یا غیر داستانی؟ داستانی
  9. بدترین کتابی که خوندی:الان یادم نیست
  10. بچه که بودید دیگران براتون کتاب می‌خوندن؟ یادم نیست
    اگه بله، اولین کتابی که یادتون میاد براتون خوندن چی بوده و به نظرتون چرا یادتون مونده؟
  11. کتاب‌هایی که همیشه حصرت خوندنشون رو داشتید: دو جلد آخر مدرسه افسانه ای و سه تاج شوم
  12. کتاب فیزیکی یا الکترونیکی؟ فیزیکی اصن یه چیز دیگه س!
  13. یه خاطره که به کتاب ربط داره: باز هم یادم نیست(گفته بودم آلزایمر دارم؟)
  14. روی کتاباتون حساسید یا براتون مهم نیست چه بلایی سرشون بیاد؟ خیلی حساسم! یکی یه خط کوچیک هم بخواد روشون بندازه از ناخون انگشت کوچیکه پا آویزونش می کنم بالای یه دیگه روغن در حال جوش!!
  15. چه کتابی می‌تونه آدمای دنیا رو به دو دسته‌ - کسایی که اون کتاب رو دوست دارن و اونایی که دوست ندارن - تقسیم کنه؟ به نظرم بوستان سعدی
اگر اهل خوردن و غذا هستید به سوالات زیر پاسخ بدهید:
  1. خوش‌طعم‌ترین چیزی که خوردی چیه؟ زیادن! بستنی، چیپس، لوشک و ... ?
  2. میوه‌ی موردعلاقتون: توت فرنگی
  3. هله‌هوله یا میوه؟ قطعا هله هوله!
  4. هله‌هوله‌ی موردعلاقتون: چیپس سرکه نمکی
  5. چه غذایی هست که دوست دارید هر وقت دلتون خواست مزش رو حس کنید؟ پیتزا?
  6. چه غذایی هست که ازش متنفرید؟ از سبزیجات و بادمجون(هر چی که با بادمجون درست میشه)متنفرم.
  7. چه غذایی رو بدون اینکه ازش زده بشید می‌تونید مدت زمان طولانی‌ای بدون اینکه غذای دیگه‌ای بخورید، بخورید؟ من زود زده می شم ولی این دوتا تا حالا با اختلاف زیاد از بقیه جلوترن: مرغ سوخاری و پیتزا
  8. چه غذایی رو بهتر از همه درست می‌کنید؟ لازانیا
  9. سه تا غذا که خیلی خوب می‌پزید و دیگران هم از خوردن آن لذت می‌برن: لازانیا، سیب زمینی سرخ کرده، قارچ شکم پر
  10. یه ترکیب عجیب و غریب از مواد غذایی: پیاز داغ تو روغن به اضافه عنوان ادویه ها، رب گوجه، سیب زمینی، هویج، زرشک و کلم(!) همه اینا رو با هم تفت می دیم و می ذاریمشون توی خمیر و سرخشون می کنیم و با سس مخصوص سرو می کنیم(سس مخصوص: ترکیبی از سس های سویا، خردل، مایونز و سس بندری به همراه میزان قابل توجهی نمک).
  11. غذایی که همیشه حصرت خوردنشو داشتی: یادم نیست.
  12. اگه بخوای درباره‌ی یک خوراکی پست بنویسی، درباره‌ی چی می‌نویسی؟ ژله
  13. توی خانواده کسی هست که همه‌ی غذاهاش خوشمزه در بیاد؟ نه؛ البته از بقیه بپرسی معتقدن من بد غذام!
  14. یه خاطره که به خوردن و خوراکی ربط داره: یادم نمیاد!
  15. چه خوراکی‌ای می‌تونه آدمای دنیا رو به دو دسته‌ - کسایی که اون خوارکی رو دوست دارن و اونایی که دوست ندارن - تقسیم کنه؟ پیاز!!!!!! ازش متنفرم!!!!


امیدوارم خوشتون اومده باشه?

دیگه به بزرگی خودتون ببخشید این آلزایمرم نذاشت به نصف سوالا جواب جواب بدم?

موفق باشویــــــــــــــــــــــــد :)



و

همین دیگه

ختم جلسه?