پرسشنامه متین :)))

۱.برقراری عزیز ؟ سر کیفی؟ هی میگزرونم :)
۲.بهترین خاطره دوران کودکیت؟ یادم نیس :/
بزرگترین پشیمونیت تا الان چیه؟ نرفتن دنبال استعداد هام و ترسیدن از اجتماع
۳.از چی بیشتر از همه احساس غرور میکنی؟اینکه تو فامیل میگند درسم خیلی خوبه و تعریف درسم رو میکنن ?? ولی کلا مغرور نیستم راسیاتش
۴.اگه بخواید یه آلبوم موزیک درست کنید که هفت تا آهنگ داشته باشه چه آهنگ هایی رو توش میزارین؟ آهنگ های خودم با فیلتر صدا مردونه و بعد از گوش دادن همه قطعا مرگ رو به آهنگام ترجیح میدم ??
۵.اگر میتونستی یه بار به انتخاب خودت به یه نقطه ای از جهان بری کجا میرفتی؟ کره ?
۶.کدوم معلمتون بیشترین تاثیر رو روی شما گذاشته؟ چرا؟ اوم معلم نبود مدیر بود اونم چون یه کاری توی مدرسه انجام دادیم و مدیرمون گفت اگه دوست ندارید برید سر کلاس اشکال نداره براتون معلم دیگه ای میزاریم و من شرمنده شدم :))) کلا مدیرمون گللل بود بهترین مدیر دنیا :))))
۷.دوست داری دیگران روی سنگ قبرت تو رو با چه جمله ای معرفی کنن؟ دختری که قبلا مرده بود :)
۸. تاثیر گذار ترین لحظه زندگیتون؟ از چه لحاظ میگی ؟ من اون لحظه ای که همه آدمای دورم رو تقریبا از دست دادم خیلی فرق کردم و از الانم راضی ترم :))
۹.زمان آزادتونو چطوری میگذرونین ؟ من چه زمانم آزاد باشه چه نباشه با گوشیم میگزرونم :)
۱۰.اگه یه بلیط بخت آزمایی 10 میلیاردی برنده بشید باهاش چی کار میکنین؟ اومم احتمالا برم مسافرت چند جا برای دیدن چند تا عزیزانم و بعدشم میرم پس انداز میکنم اگه چیزی موند و به زندگی روزمره ام ادامه میدم
۱۱.از میان آدمای اطرافتون کی رو بیشتر از همه تحسین میکنین؟ چرا؟ اومم تقریبا هیچ کس چون هیچ کدومشون موفق و راضی نیستند از زندگیشون ولی البته دوستامو نمیگم و اگه دوستام باشه ? خب بازم هیچ کدوم ?? ولی از ویرگول همه رو برای نوشته های قشنگشون تحسین میکنم :))
۱۲. 3 کتابی که بیشتر از همه دوسشون داری؟ شاید عجیب باشه اما من کتاب های نوحوونا رو دوست دارم بخونم که اونایی که خیلی دوست دارم یکی داس مرگه یکی آپولو یکی خوب های بد بد های خوبه و یکی هم قصه های همیشگی که همشون انتشار پرتقالن ?

اینم کتابخونمه با لا کتابی های جینگولم
اینم کتابخونمه با لا کتابی های جینگولم



۱۳.از چه چیزی بیشتر از همه میترسین؟ قبلا از تنهایی اما حالا از دیدن مرگ عزیزانم:)
۱۴.مهمترین ویژگی شخصیتی خودت؟ رازدار
۱۵.بدترین ویژگی شخصیتی خودت؟ پرحرف
۱۶.شرم آور ترین لحظه زندگیت؟ سوتی هایی که جلوی پسر عموم دادم :///
۱۷.یه روز عالی از دید تو چی روزیه؟ روزی که مامان بابام بهم کاری نداشته باشند و غر نزنن ?
۱۸.دوستات تو رو با چه صفتی میشناسن؟ تپلی و اصغر جوجه و سنجاب
۱۹.بدترین لحظه تحصیلی امسال؟ تماس تصویری گرفتن معلممون برای مستمر در حالیکه من توی باغ بودم و برق نبود و بارون شدیدی میومد و نت ضعیف بود و من هر چی خونده بودم یادم رفته بود و اینکه با اینکه گریه نمیکنم راحت اون روز گریه میکردم زیر بارون و دستام از استرس بی حس شده بود :////
۲۰.بهترین لحظه تحصیلی امسال؟ لحظه ای که فهمیدم امتحانام رو همشون رو تا الان خوب دادم :)))
۲۱.تو یه کلمه ویرگول رو توصیف کن . اعتیاد آور
۲۲.اگه میخواستی اسمتو عوض کنی اسمتو چی میزاشتی؟ احتمالا دریا شایدم همین که الان هست
۲۳. یه اسم خارجی واسه خودت انتخاب کن.

( Kim Jong bum)


تو یه کلمه این پرسشنامه رو توصیف کن. عالی
شیر یا روباه؟(یه سوال چرت و پرت!) روباه ?
شکلات تلخ یا شیرین؟ تلخخخ
همین الان اتاقت مرتبه یا یه جوریه که شتر با بارش توش گم میشه؟ شتره گم میشه
ترس بزرگ زندگیت؟ تکراری نبود سوالت !؟
از 1 تا 10 به این پرسشنامه چند میدی؟ ۱۰
از 1 تا 10 به من چند میدی؟ به مطالبت ۱۰ چون خودتو نمیشناسم که :///
از 1 تا 10 به خودت چند میدی؟ ۲