پرسشنامه پیدا نشد!

  1. نام ؟
    پری(فک کردی لو می دم?)
  2. دلیل این که به این پروسشنامه جواب می دهید ؟
    چون از ویرگول عقب افتادم دارم می دویم دنبالش گفتم اینم جواب بدم ??
  3. به نظرتون چرا " لامپ " در دسته فحش های خیلی بد قرار گرفته ؟
    چون خیلی کرم ریخته ولی واقعا گرفته؟
  4. چرا به نظرتون من خر ، دیوونه و لامپ هستم ؟
    چون خر دیوونه و لامپ هستی:/
  5. با توجه به اینکه از من متنفرید ، چرا این پست را می خوانید ؟
    چون پستات باحالن و ازت متنفر نیستیم فقط می خوایم کلتو بکنیم:|
  6. آبی یا قرمز ( بدون توجه به استلقال و پرسلوپیس ( اسماشون رو درست گفتم ؟ اگر اشتباهه به بزرگی خودتون ببخشید بلد نیستم ) )
    سیاه:/
  7. باید اکانت خود را با اکانت یکی از ویرگولی ها عوض کنید ، آن شخص کیست ؟
    آویشن یا میا یا ...
  8. باید یک فرد را از ویرگول اخراج کنید ، آن شخص کیست ؟
    کسی که هیچ پستی نداشته باشد :/
  9. چرا در جواب سوال قبل نگفتید لامپ ؟
    چون از بودنش خنده به لب هایمان می اورد و یک دلقک تمام عیار است:)
  10. می توانید به چند زبان زنده دنیا صحبت کنید ؟
    هندی (کمی)-عربی- انگلیسی- فارسی-
  11. نام شهری که در آن زندگی می کنید را بگویید ؟
    زاهدان
  12. می خواهید به یک سفر می روید ، در چمدان خود می توانید سه تا ویگرولی جا کنید و با خود ببرید ، آن سفر که هستند ؟
    بابوشکا- فاطی- نگین:)
  13. هدفتون از نوشتن چیه ؟
    هدف ندارم :|
  14. آیا شما آینده ویرگول گون رو نوشتید ( نکته : میا دیدی من رو آوردی به نفعت شد ؟ دارم رایگان توی پست منفور ترین آدم ویرگولی برات تبلیغ می کنم ) ؟ اگر خیر پس بنویسید
    به نظرت میا می زاره؟؟ اونم من...خواهرش؟
  15. یک سوسک بخورید و بیست میلیون تومان بگیرید یا مار بخورید و ۱۰۰ میلیون تومان بگیرید ؟
    مار رو می ترجیحم
  16. یا باید خود را بکشید یا لامپ را ، کدام را انتخاب می کنید ؟
    لامپ را:/
  17. تا به حال عاشق شدید ؟ آیا به فرد مورد نظر گفتید ؟
    خیر. خیر
  18. تا آخر عمر می توانید فقط یک کتاب را تکرار کنید و بخوانید و کتاب دیگری نمی توانید بخوانید ولی این آدم ظالم که این چنین کرده به شما می ذاره اون کتاب رو انتخاب کنید ، اون کتاب چیه ؟
    اممم...نمی دونم همه کتابامو دوست دارم ولی فک کنم انه شرلی:|
  19. یودین یا اودین ؟ مسئله این است !
    شخص مورد نظر نا آشنا می باشد لطفا آشنایش کنید:/
  20. بنظرتون دیوونگی یعنی چی ؟
    یعنی من?
  21. نظرتون درباره انیمه ها چیه ؟
    بدک نیست!
  22. آیا شما نیز مثل من به درک جدیدی رسیده و باب اسفنجی را انیمه می دانید ؟ ( بخندید و بخندید )
    خیر
  23. شما توسط من گروگان گرفته شدید ، اگر به خانواده خود بگویید آن ها مجبورند گدا بشوند و تا ریال آخرشون را به من بدهند تا تو را آزاد کنیم یا می توانید بمیرید و یا اگر فرار کنید ۹۹ درصد امکان دستگیریون وجود داره و اگر دستگیر بشید شما و یک نفر از خانوادتون رو خواهم کشت ، فرار می کنید یا به خانواده می گویید یا می میرید ؟
    میمیرم!
  24. شما بچه کوچیکه هستید یا مثل من احساس می کنید خواهر یا برادر کوچک موجودی مغز خوار است ؟
    بچه کوچیکه هستم و خواهر بزرگتر موجودی مغز خوار است:/
  25. به نظرتون بهترین کادو برای دختر ۱۲ ساله که به هیچی تقریبا علاقه خاصی نداره چی می تونه باشه ؟ ( نکته : فردا تولد خواهرمه و در بی کادویی فکری موندم پس لطفا چیز سخت یا غیر ممکن ننویسید )
    مجسمه?
  26. چرا الان کارت سوپر گلدشت روی میزمه با مدیریت صوفیانی سرویس رایگان و شماره ۲۶۵۴ ۸۴۲۳ ؟
    چون که روی میزه??
  27. قهوه ای یا خاکستری ؟
    خاکستری
  28. الان شادی یا غمگین ؟
    غمگین (از اینکه اخه چرا مدرسه وجود داره اخه چرا؟)
  29. به نظرت بلوز نارنجی با شلوارک آبی بهتره یا بلوز آبی با شلوارک نارنجی زرد ؟
    بلوز آبی با شلوارک نارنجی زرد?
  30. و به نظرتون من ۲۰۰ تا عمل زیبایی بسمه تا یک کمی این صورت لامصب رو قشنگ کنم ؟ خودم رو تو آینه می بینم جیغ می کشم فرار می کنم ، خانواده فکر می کنه مشکل روانی دارم
    نه باید یه 500 تایی بشه
  31. الان سرم رو کردن تو گونی دارن می برن زندان ، نظرتون ؟
    با خیال راحت ببرین وسط راه برای من شکلاتم بخرین
  32. غیر شوخی پلیس اومده دم در با من کار دارن ، یک کار خلاف کردم ۱۰ ضربه شلاق داره ۲ سال زندان ، نظرتون ؟
    هیچ:|
  33. باید بگم خدانگهدار ؟
    نه بابا چرا خدانگهدار؟