پرسشنامه ی ایلدا

۱.غذای مورد علاقه تون؟ زرشک پلو با مرغ
۲.اسم صمیمی ترین دوست تون؟ سارا
۳.از چه آدمی خسته هستین؟ از نظرم هر آدمی به اندازه ی خودش باحال هست. من از هیچ آدمی خسته نیستم. این کاراشونه خسته کنندست نه خودشون.
۴.ده میلیارد پول رو ترجیح میدین یا خلاصی از همون آدم که ازش خسته این؟ ۱۰ میلیارد پول
۶.شغل تون در حال حاضر یا اگه دانش آموز یا دانشجو هستین در آینده؟ اگه بخوام منطقی نگاه کنم شاید مهندس یا دبیر. ولی دوست دارم بستنی فروشی بزنم. مغازمم داخل ون باشه تا بتونم همه جا ببرمش.
۷.به نظرتون کدوم کاربر پست های خیلی خوبی می نویسه؟ هر کسی به اندازه ی خودش خوب مینویسه. ولی بیشتر از همه نوشته های هیهات رو دوست دارم.
۸.بیشتر جذب کدوم کاربر شدین؟ هیهات و نگین. اون اولین که اومده بودم ویرگول رستا
۹.اگه می تونستین اسم سایت ویرگول رو عوض کنین چی می ذاشتین؟
۱۰.رازی که به هر کسی نمی گید؟ اینکه جدا از ظاهر دوست داشتنی ای که نشون میدم یه روی دارک و خشن دارم
۱۱.از معلم های دبستان تون کدومو بیشتر دوست دارید؟ معلم کلاس اولم
۱۲.اگه می تونستین جای یکی از آدم هایی که می شناسین باشین اون آدم کی بود؟ هر آدمی در جای خودش باید باشه و نمیشه جای دیگری بود برای همین بغیر از خودم دلم نمی‌خواد جای کس دیگه باشم
۱۳.کدوم شهر ایران رو بیشتر دوست دارید؟ مشهد
۱۴.یکی از استعداد هاتون که هیچوقت ازش استفاده نکردین؟ ریاضی
۱۵.دوست دارین الان پیش کی باشین؟ مادربزرگم