پرسشنامه

قبل از شروع باید بگم این یه پرسشنامه از رامونا خانومه و من قراره جوابش بدم:) پس اگه حوصله‌ی این چیزا رو ندارین اصلا این پستو نخونین.

1.اگر به خدا اعتقاد داری، چطور و با چه جملاتی سعی می‌کنی نظر یک خداناباور را جلب کنی؟(یا بالعکس/جواب دادن به این سوال اختیاری‌ست.)
خب من داستان زندگیمو براش میگم و این که چطور خدا نجاتم داده و اینم حتما بهش میگم که تا به شخصه اینا رو تجربه نکنی نمیفهمی دقیقا چی میگم. دوم این که ازش میخوام دنیای بدون خدا رو تصور کنه، ببینه اصلا شدنی هست؟!



2.چه چیزی تو را از خودکشی باز می‌دارد؟

حقیقتش تا به حال خودکشی کردم ولی الان یکی این که هیچ وقت دیگه دلم نمیخواد اون درد غیر قابل تصورو تجربه کنم (این اصلی ترین دلیلشه). دوم این که توی این دنیا توی جهنمم دلم نمیخواد اون دنیا هم تو جهنم باشم و از شب اول قبر میترسم. از اون موقعی که قراره همه‌ی گناهامو بیارن جلوی چشم و من هیچ جوابی ندارم بهشون بدم. واقعا فک میکنی خودکشی اوضاع رو بهتر میکنه؟! حداقل با خودت رو راست باش.



3.یک چیزی(کتاب یا فیلم یا مستند یا توصیف یک صحنه و ....) که حالت را خوب کرد را بگو تا شاید حال بقیه هم با دیدنش خوب شود:)

خب من خیلی سلیقه‌م با بقیه فرق داره پس پیشنهاد میکنم زیاد به سلیقه‌ی من اعتماد نداشته باشید... فیلمی مثل ساعت شلوغی، پسران بد و... تونستن حال منو خوب کنن



4.یک چیزی(موارد بالا و ...) که به شدت برایت خنده‌دار و طنز بود را بگو.

واقعا چیز خاصی مد نظرم نیست... شاید آهنی مث زنگ بزن آمبولانس



5.بزرگ‌ترین پشیمانی زندگی‌ات تا به اینجا چه بوده و فکر می‌کنی اگر با همین روال پیش بروی، هنگام مرگت بزرگ‌ترین پشیمانی زندگی‌ات چه خواهد بود؟ آیا برگردی عقب دوباره همان کار سبب پشیمانی را انجام خواهی داد؟

خودکشی🙃

بازم همین خواهد بود و با شناختی که از خودم دارم... آره مطمئنا دوباره همون کارو میکنم... اصلا هم ربطی به اسکیزوفرنی‌م نداشت



6.یکی از بزرگ‌ترین درس‌ها یا تجربه‌ای که از زندگی یاد گرفتی بنویس.

آدمای خوب خیلیییییی کمن... خیلی کم! آدمایی که تظاهر به خوبی میکنن خیلییییی زیادن:) حدود نود درصد مردم اینجوری ان. چیزی که من فهمیدم اینه که به هیشکی نمیشه اعتماد کرد... آره آدم خوب هم وجود داره ولی ارزش نداره اعتماد کنی و بعد از پشت خنجر بخوری... آدمای امروز تا وقتی نیازت دارن براشون ارزش داری. همین و بس!



7.آیا تابحال متعصبانه رفتار کرده‌ای؟ چه عواقب و نتیجه‌ای داشت؟ به نظرت یک متعصب می‌داند که تعصبِ بیش‌از حد دارد؟

زیااااااد! فقد درگیری و جر و بحث

من که حداقل میدونستم اشتباهه ولی همچنان ادامه میدادم😅 بقیه‌ی آدمای متعصبو نمیدونم

8.آیا تابحال خودت متوجه‌ِ یکی از اخلاق‌های بدت شدی؟ تا چه حد سعی در برطرف کردنش کردی و چگونه؟

زود رنجم...

روان پزشکم گفت چون خیلی درون گرایی این عادیه و در واقع هیچ تلاشی تا حالا براش نکردم

9.از چه حرص می‌خوری؟ غر بزن! از چه ناراحتی؟ غر بزن! آنقدر غر بزن که غرهای دلت خالی شوند و حالت خوب شود:) من به غرهایت گوش می‌دهم:)

ببخشید ولی من اهل غر زدن نیستم😅



10.یک سوال بپرس، یا فکر می‌کنی جای چه سوالی در این لیست خالی‌ است؟

تا به حال به خودکشی فکر کردی؟ اگرم فک کردی تا حالا آیا اقدامی کردی؟ حداقلش برای ترسوندن خونواده