پرسشنامه :)!




سلام بچه ها خیلی وقته نیومده وبلاگ از وقتی اون مسدودیت دائمی پیش اومد و بعدش کلی اعصاب خوردی داشتم سرش نیومدم سمت وبلاگ تا یه وقت دوباره عزیزای دلم به خاطر لایک و کامنت محدودم نکنند☺️???
این پرسش نامه رو خیلی وقته جواب دادم فقط یادم رفت مال کدومتون بود??
گفتم پستش کنم یه حال احوالم داشته باشیم:)))!
"سوال : به نظرت شادی حقیقی چیه؟
جواب :
واقعا نمی‌دونم چی می‌تونه باشه
ولی قطعاً زمانی اتفاق میوفته
که هیچ ظلم و
هیچ دلتنگی و جدایی نباشه :)

سوال : بزرگ‌ترین ترس زندگیت؟
جواب : این که نتونم از زندگیم لذت ببرم

سوال : خودت را شبیه کدوم شخصیت تاریخی می‌بینی؟
جواب : نمی‌دونم نمی‌شناسم
شخصیت تاریخی شبیه من باشه

سوال : از بین افراد زنده چه کسی رو بیشتر از همه تحسین می‌کنی؟
جواب : آدم هایی که دلبستگی به این دنیا ندارن و از ته دلشون زندگی می کنند :)

سوال : چه ویژگی‌ای داری که آزارت می‌ده؟
جواب : به شدت عصبیم،
بها دهنده ام به آدم های بی ارزش،
خودخوری،
کلاً خیلی تضاد دارم با خودم
و خیلی جنگ دارم با خودم
و این خیلی اذیتم می‌کنه:)!

سوال : چه ویژگی‌ای در دیگران تو رو آزار می‌ده؟
جواب : دروغ گفتن،پیچوندن حرف ،
دو رو بازی ، خودشیفتگی !

سوال : تو چه کاری افراط می‌کنی؟
جواب : حل نکردن مسئله های زندگی:)
زیادی بی برنامه و هدف میرم جلو
زیاد افسرده یه گوشه ام
زیاد تو خودم زندگی میکنم !


سوال : بهترین سفری که رفتی کجا بوده؟
جواب : نرفتم:)!

سوال : مردم در مورد کدوم صفت اخلاقیت مبالغه می‌کنن؟
جواب : مهربونی
اصلأ مهربونم نیستم اصلا و نمی‌دونم چرا همه میگن مهربونم:))))))

سوال : در چه موقعیتی دروغ می‌گی؟
‌جواب : پای مرگ کسی درمیون باشه:)!

سوال : چی تو ظاهرت هست که خوشت نمیاد؟
جواب : من از خودم اصلا خوشم نمیاد
ولی به طور کلی چشام اونها من و ضعیف نشون میدن

سوال : از کدوم یکی از افراد
هم عصر ما متنفری؟
جواب : دروغگوها،،قدرت‌طلب‌های‌فاسد
آخوندهای‌مال‌مردم‌خور ، ،
مسئول های بی کفایت، دین زده ها، :)!

سوال : چه جمله‌هایی ورد زبونته؟
جواب :
خوابم میاد
گشنمه
خستمه
حوصله ندارم
بیخیال
هووووم
خدایااااا




سوال : بزرگ‌ترین حسرت زندگیت چیه؟
جواب : یه خوابِ راحت:)!

سوال : چی یا کی بزرگ‌ترین عشق زندگیته؟
جواب : هیچکس هیچ چیز

سوال : شادترین‌لحظۀ‌زندگیت‌کی‌وکجابوده؟
جواب : یه آدم اشتباهی رو تو زمان اشتباهی بعد از یه عالمه دور بودن فاصله افتادن دیدم
اون شب خوشحال بودم
خیلی خوشحال بودم حتی با وجود
اتفاق ها و شرایط بدی که توش قرار داشتم اون شب از ته دلم خوشحال بودم:)

سوال : دلت می‌خواد چه استعدادی داشتی؟
جواب : طراحی کردن:)!

سوال : الان چه احساسی داری؟
جواب : خستگی بیش از اندازه
خواب ناکافی کلافگی
بی انگیزه بودن بی هدف گشتن:)!

سوال : چی تو زندگیت هست که می‌خوای تغییرش بدی؟
جواب : همه رو
دلم میخواد ذهنم و پاک کنم
و از اول شروع کنم دلم می‌خواد یه
آدمه دیگه باشم

سوال : چی تو خانوادت هست که می‌خوای تغییرش بدی؟
جواب : خیلی چیزها:)!

سوال : بزرگ‌ترین کاری که تو زندگیت انجام دادی چی بود؟
جواب : چیپسم و با خواهرم تقسیم کردم ??

سوال : با ارزش‌ترین دارایی‌ات؟
جواب :خانواده ام

سوال : نهایت فلاکت چیه؟
جواب : دروغگویی، دل شکستن

سوال : دوست داری کجا زندگی کنی؟
جواب : یه جایی که فقط خودم باشم و کتابام و هنذفریم دریا هم باشه خیلی دلم دریا میخواد:)!
(پیدا کردین کامنت کنید ممنون?)

سوال : مشغولیت مورد علاقه‌ات چیه؟
جواب : کتاب خوندن رمان خوندن
گوش دادن به آدم های اطرافم
خوواااب خیلی می‌خوابم
ولی هیچ وقت کافی نیست برام

سوال : به چی معروفی؟
جواب : خوش قلب بودن:)!

سوال : برای یک مرد چه خصلتی مهم‌تره؟
جواب : وفاداری،مسئولیت پذیری، :)!

سوال : با ارزش‌ترین ویژگی دوستانت چیه؟
جواب : دست به چیپسم نمی زنند?

سوال : نویسندۀ محبوبت؟

جواب : مولانا:)!

سوال : قهرمان تخیلی موردعلاقه‌‌ات کیه؟
جواب : ندارم

سوال : قهرمان واقعی زندگیت؟
جواب : مادرم:)!

سوال : بیشتر از همه، چی حالتو بد می‌کنه؟
جواب :دروغ، ادعای دوست داشتن

سوال : دوست داری چجوری بمیری؟
جواب : تو خواب

سوال : شعارت تو زندگی چیه؟"
جواب : بلاخره تموم میشه، میگذره:)!?