چالش متین خان

چالش بیشترین احتمال

1: کدوم فرد توی ویرگول احتمال داره هفته ها برای دادن فقط یه پاسخ منتظرتون بزاره؟!
آویشن:|

2:کدوم فرد احتمال بیشتری داره که با ایموجی به پیام ها جواب بده؟
خودم:/

3:کدوم فرد احتمال بیشتری داره که عکس غذا هایی که میپزه رو منتشر کنه؟
هر کی بلد باشه(در ویرگول هیچکی از این هنرا نداره اگه داشته باشه که نمیاد اینجا!)

4:کدوم فرد احتمال بیشتری داره که شکلک خنده رو بیشتر منتشر کنه؟
نگین:)

5:کدوم فرد احتمال بیشتری داره که به یه نفر اشتباهی پیام بده؟
خودم:/

6:کدوم فرد احتمال بیشتری داره موبایلش تو آب بیفته؟
مسیح:|

چالش این یا اون!

1: قهوه یا چای؟ قهوه

2:پیام یا تماس تصویری؟ پیام

3:بتمن یا سوپرمن؟ هیچ کدوم

4:هدیه بدین یا کادو بگیرین؟ کادو بگیرم

5:فروتنی یا کار تیمی؟ فروتنی؟

6:سگ یا گربه؟گربه

7:پاستا یا پیتزا؟پیتزا

8:دریا یا کوه؟دریا

9:سریال یا فیلم؟ جفتش

10:فیلم یا سریال مورد علاقه؟ استارترک- شرلوک هلمز

11:جاه طلبی: یه ویژگی خوب یا بد؟ خنثی

12:با آنچه دارین خوشحالین یا بیشتر می خواین؟ اگه بیشتر بشه بهتره (این طبیعت ادمیزاده)

13:خوش شانس هستید یا تلاش کردید؟ تلاش کردم!



الان میا داره دار می زنه منو که چرا اینهمه پست گذاشتی؟؟؟
به نظرتون بد می کنم؟
یا خوب می کنم؟
اخه کلی مدت نبودم گفتم بیام بترکونم اینجا رو!

عکس بی ربط همیشگی:/
عکس بی ربط همیشگی:/