صدرا هستم_عضو گروه ریتم نویس :)

خب نیاز به معرفی خودم نیست و فکر می کنم اکثرا منو میشناسید و میدونید توی ویرگول چه سبک فعالیت هایی دارم اما، شاید تنها دو یا نهایتا سه بار از ریتم نویس صحبت کردم و خب می خوام توی این پست کمی از ریتم نویس و اهدافش بگم.

آیدی اینستاگرام ریتم نویس: ritmnvis

صفحه ی اینستاگرام
صفحه ی اینستاگرام

اوایل دانشگاه بود و من بشخصه تازه توی وادی نوشتن و مطالعه افتاده بودم. کمی نگذشت که با دوستانی آشنا شدم و با به اشتراک گذاشتن متن هامون با یکدیگر شور نوشتن را برای هم بیشتر از قبل می کردیم.

تصمیم گرفتیم کمی جدیت به این کار بدیم و گروهی تاسیس کردیم و چند دوست بنویس دیگر عضو کردیم. بعد از گذشت یک ماه، به خودمان که آمدیم، فهمیدیم چقدر نوشتیم و چقدر حال خوب تجربه کردیم. هر چند مسیر پر پیچ و خمی بود و پستی و بلندی زیادی داشت.

ریتم نویس جایی برای ...

برای جواب به این سوال باید بگم که هدف اول ما نوشتن و به اشتراک گذاری حال خوبه و این تنها مربوط به کاغذ و قلم نیست. می تونه از معرفی آهنگ باشه تا معرفی فیلم و نویسنده و کتاب مورد علاقمون.

برای پیشرفت سازماندهی شده و لذت کار گروهی، ما اومدیم دست به ایجاد این فضای دوست داشتنی زدیم تا در کنار هم به نوشتن ادامه بدیم.

داستان چیه و چرا در ویرگول این پست رو قرار دادی؟

خوشحال میشیم اگر با حضورتون ما رو حمایت کنید.
خوشحال میشیم اگر با حضورتون ما رو حمایت کنید.

قطعا برای هر کاری نیاز به انگیزه داری، نیاز به دیده شدن و یا به اصطلاح حمایت دوستان و آشنایان و همچنین بنویس های زیادی اینجا توی ویرگول هستن که شاید علاقه داشته باشند وارد چنین حال و هوایی بشن و از بنویس های جوانی مثل ما حمایت کنند.

به امید موفقیت همه ی ویرگولی ها

دوستدار شما صدرا 3>

آیدی کانال تلگرام ریتم نویس: https://t.me/Ritmnvis
آیدی اینستاگرام ریتم نویس: ritmnvis
پست آخر ریتم نویس_نویسنده خودم :)
https://vrgl.ir/N6aqO