صاحب تتلو


https://www.aparat.com/v/hRs3y


متن آهنگ صاحب از امیر تتلو

Lyrics Music Saheb Amir Tataloo

(ترجمه متن ترکی اضافه شد)

بویله کونوشامیوروم بِکله

( اینجوری نمیتونم صحبت کنم صبرکن)

بیرکادیح داها ایچیم آجلن بِنی سیکیور جانیم

(یکم دیگه بنوشم.عجله ات ناراحت میکنه منو)

بیرآزداها سونرا داها اولگون الا بیلیر یار  سَندَکی ناز آشکی (یاعاشکی) بیتیریر

(یکم دیگه زمان بهتری میتونه باشه یار.ناز تو عشق و تموم میکنه)

تابی بَن طابیبیم یار سنین آشکنا صاحبیم یار اُلنه کادار صاحیبینیم یار

(معلومه که من طبیب(صاحب) عشق توام یار.تا لحظه مرگ صاحب م)

تابی بَن طابیبیم یار سنین آشکنا صاحبیم یار اُلنه کادار صاحبیم یار

(معلومه که من طبیب(صاحب) عشق توام یار.تا لحظه مرگ صاحبم)

بدترین آدما بی غیرتاشن

سخت میبینی آدما بی قیمت باشن

بالاخره اینو میفهمی فدات شم

یه مرد کم داری یه آغوش یه حواس جم

زود میفهمی رود آبداره خوبه

هرخوشگلی یه صاحاب داره خونه

بی صاحاب باشی میشی دسمالیه هر بی لولی که توی تی وی و ماهواره بوده

امیر تتلو - صاحب
امیر تتلو - صاحب


….

تو نیستی یه حس معمولی آره همیشه همه کس من بودی

تو واسه من قشنگترین حسی و باهم ما به جاهای قشنگتر میرسیم

پیش تو چه سخته انکار یه حس عجیبی مثل وقت افطار
شدی صاحب قلب و روحم و قشنگه واسم هر حرفت انگار

تابی بَن طابیبیم یار سنین آشکنا صاحبیم یار اُلنه کادار صاحبیم یار

تابی بَن طابیبیم یار سنین آشکنا صاحبیم یار اُلنه کادار صاحبیم یار