این افراد انتشارات رادیو مهندسی نرم‌افزار را دنبال می‌کنند:

مهندس فرانت‌اند در دیوار
دوست دارم مانند قدیمترها بنویسم،چشم هایی باید بخوانند،گوشهایی باید بشنوند، وگرنه نوشتن و گفتن چه فایده، اما روزی خواهم نوشت، روزی که همه میخوانند و همه میشنوند، به امید آن روز فقط میخوانم و میشنوم...
life is what you choose it to be ...
Java ( web) developer. Cats lover. a left-handed(southpaw) girl . ISTJ
علاقه‌مند به مهندسی نرم افزار، هوش مصنوعی و موسیقی
Just a simple tech
یه دانشجوی مهندسی برق علم و صنعت و یه تستر نرم افزار تو دیجی پی.https://www.linkedin.com/in/amiralihabashizadeh/
حامد حیدریان
یادگیرنده و مهندس نرم‌افزار
یک برنامه نویس فول استکم که به صورت فریلنسری کار میکنم.با تمرکز روی علم داده و بیگ دیتا و علاقمند به مطاله و یادگیری هستم.
مدیرمحصول! عاشق علوم داده و محاسبات کوانتومی
شاد باش شاد زندگی کن
سلام ، من رضام برنامه نویس Back-end و علاقه مند به حوزه تکنولوژی :)
من یک توسعه دهنده .Net هستم ، تلاش دارم کارهای درست رو درست انجام بدهم.
Android Developer
مهندس ارشد نرم‌افزار و متخصص امنیت اطلاعات
در تلاش برای بهتر شدن (از همه لحاظ☺)
زندگی میان کلمات کتاب ها و کدها
تحلیلگر فرآیند کسب‌و‌کار، دانش آموخته مهندسی صنایع گرایش مدیریت مهندسی