پس زمینه‌ی سفید برای تصویر با تکنیک Floodfill پایتون

خروجی تصویر زیر خواهد بود.

پیراهن با پس زمینه‌‌ای اصلاح شده به صورت ناقص
پیراهن با پس زمینه‌‌ای اصلاح شده به صورت ناقص


عکس رو به صورت ناقص قرار دادم تا نکته ای در این مورد اشارده کنم. همنجور که مشاهده میکنید قسمت پایین اصلاح نشده چون که با توجه به نقطه آغازین انتخاب شده، این تکنیک نتونسته قسمت هایی پایین رو جستجو کنه به این دلیل یک نقطه‌ی آغازین دیگه‌ به صورت زیر هم به کدهای بالا اضافه میکنم.

cv2.floodFill(image, None, (889,1862), (255, 255, 255), (3, 171, 148), (7, 118, 165), 8)

بعد از استفاده، خروجی به صورت زیر خواهد بود.

پیراهن با پس زمینه‌‌ای اصلاح شده
پیراهن با پس زمینه‌‌ای اصلاح شده



مطالبی که ارائه شدند کامل نیستند و طبعاً ایراداتی دارند که ممنونم میشم اعلام کنید تا خودم و بقیه هم استفاده کنند. من در مورد پردازش تصویر هنوز در حال یادگیری هستم و بنابراین میدونم مطالب ارائه شده ممکنه ابهاماتی داشته باشه که به بزرگی خودتون ببخشید :). اگر بتونم مثال های دیگه ای در این زمینه برای بهتر فهمیدن این تکنیک ارائه میدم.