‫‫۶ نشانه‌ای که نشان می‌دهد شما آماده کارآفرینی نیستید?

با وجود همه عکس‌های زیبای اینستاگرامی، به این معنی نیست که همه‌شان کارآفرین می‌باشند. کارآفرینی می‌تواند زندگی آزادی را بیافریند و با خدمات تجاری‌اش به مردم سود برساند. اگر کسی برای این کار ساخته نشده باشد این می‌تواند برایش مثل یک کابوس باشد. این یک انتخاب مناسب برای همه نیست.

من این فرصت را داشتم که در سن ۱۹‌سالگی کارآفرین شوم. در آن مقطع هیچ‌کس از اطرافیان من کارآفرین نبود، بنابراین من اولین گام بلندم را بدون هیچ‌گونه دانش اولیه و یا حتی مربی که مرا راهنمایی کند، برداشتم. این تجارت توانست به نیم میلیون دلار در سال برسد، اما من آن را به زمین زدم. من نمی‌دانستم که چه کاری داشتم انجام می‌دادم و اصلا آماده انجامش نبودم. اکنون من ۳۵‌ساله هستم. از طریق دومین کسب‌و‌کاری که راه‌اندازی کردم – یک تجارت در حوزه‌ی شیوه زندگی است – توانستم بدهی اولین تجارتم را تسویه کنم تا بتوانم آن را بفروشم.

امروز، من صاحب کسب‌و‌کاری هستم که به من امکان نوشتن، صحبت در سراسر جهان، مشاوره و مربیگری و هدایت دیگران را می‌دهد. من آنچه را که در حال حاضر انجام می‌دهم عاشقانه دوست دارم، زیرا برای این تجارت آماده بودم. شما قبل از پرش در فضای کارآفرینی به کمی اطمینان نیاز دارید. زندگی مانند فیلم نیست که همه‌چیز به طرز جادویی درست شود و پایان خوش داشته باشد. شما نمی‌توانید از همه‌چیز در زندگی صد درصد مطمئن باشید، اما شش نشانه مهم وجود دارد که به شما نشان می‌دهد آیا برای کارآفرینی آماده هستید یا نه؟!

۱.شما به صورت خودجوش مشتاق کاری نیستید.

کارآفرینی به خلوت نیاز دارد و اتکا به خودتان نه دیگران، درست همان کاری که بیشتر مواقع انجام می‌دهید اما شما آن را رها می‌کنید و به دنبال کمک دیگران هستید. مهم است که توانایی انجام دادن و تمام کردن کارها را به تنهایی داشته باشید. شما باید برای انجام وظایف خود انگیزه داشته باشید، به خصوص وقتی که آن را دوست ندارید.

اگر شما جز آن دسته از افراد هستید که احتیاج دارید تا رئیس به شما بگوید گام بعدی چیست، شما آماده کارآفرینی نیستید.

۲.شما زیرساخت را ایجاد نکرده‌اید.

قبل از اینکه تصمیم بگیرید که حقوق و شغل ثابت را کنار بگذارید، باید زیرساختی ایجاد کنید. این زیرساخت شامل یک صندوق اضطراری سخاوتمندانه است – شما نمی‌توانید پیش‌بینی کنید که همه‌چیز طبق برنامه پیش برود. همچنین باید دارای زیربنای مالی قوی باشد. در حال حاضر دارایی شما باید به اندازه کافی باشد تا بتوانید صورتحساب‌ها را به‌راحتی پرداخت کنید و نباید بدهیتان بیش از توان شما باشد. درآمد کارآفرینی الزاما منظم نیست و شما می‌خواهید بهترین خودتان باشید که می‌توانید باشید.

بیشتر بخوانید?

https://tavan7.ir/cy17