شعر و نقل قول از حرف دلEnfpها

enfp
enfp

حرف دل enfpهارو در قالب شعر و جملات بزرگان مشاهده بفرمایید شاید با جامعهٔenfpها اشتراکاتی پیدا کردید و یا شاید از عجیب بودن آنها به وجد آمدید?:

E : برونگرا

N :رویا پرداز

F : احساسی

P:بداهه پرداز


شماره یک:

شتر به شعر عرب در حالت است و طرب

گر ذوق نیست تو را کژ طبع جانوری

(تا اونجایی که من می‌دونم یکEnfpواقعی کلا واسه دست به ذوقش خوبه!و معتقده :سنگ باشد که دلش زنده نگردد به نسیم...چون مشاهده شده این گونه افراد یهو از یه چیز معمولی هم که شده جیغ می‌زنن و شاد می‌شن(هه هه دارم خودمو توصیف می‌کنم شاید برای همه اینطوری نباشه) چون من جدا از Enfp بودن از خل و چل بودن هم رنج می‌برم!خخخخ)


شماره دو:

من نمی دانم

که چرا می گویند اسب حیوان نجیبی است

کبوتر زیباست

و چرا در قفس هیچ کسی کرکس نیست

گل شبدر چه کم از لاله ی قرمز دارد

چشمها را باید شست جور دیگر باید دید

واژه ها را باید شست

واژه باید خود باد

واژه باید خود باران باشد

چتر ها را باید بست

زیر باران باید رفت

فکر را خاطره را زیر باران باید برد

با همه مردم شهر زیر باران باید رفت

دوست را زیر باران باید دید

عشق را زیر باران باید جست

من می‌خوام اون گاهی اوقات مثبت اندیشیم(که گاها به احمقی میگراید(خخخ))رو با اجازه تون به Enfpها ربط بدم

مثبت اندیشی یه جوری که حتی اگر لیوان خالیه همون نیمه خالی رو هم پر ببینی!

احساس می‌کنم این شعر علاوه بر مثبت اندیشی میتوان ساختارشکنی‌اش(که خوراک enfpهاست)را به جامعه محترم این گونه mbti مرتبط ساخت!(برای خودم برداشت مفهومی اضافه بر سازمان می‌کنم با اجازه شاعر)

چندتا نکته دیگه هم داره کلا منو یاد این دوستان(خودمون)انداخت مثلا اون که پرسیده چرا کرکس...؟از اون سوالاییه که enfpها می‌پرسن یا مثلا با همه مردم شهر به بعدش هم خیلی میاد بهشون!


شماره سه:

الهی با بهشت چه سازم و با حور چه بازم، مرا دیده یی ده که از هر نظری بهشتی سازم.

کلا احساس می‌کنم Enfpها خیلی خوشبینن(در واقع می‌تونن خیلی خوشبین باشن منظورم اینه دوست دارن نکته مثبت هر چیزی رو پیدا کنن)یعنی حداقلش اینه که خودم به عنوان یه enfpنسبت به خوشبینی enfpها خوشبین باشم!


شماره چهار:

They laugh at me because I'm different I laugh at them because they're all the same.

آنها به من می خندند زیرا من متفاوت هستم، من به آنها می خندم زیرا همه آنها مثل هم هستند.

اینو خیلی دوست دارم چون فکر کنم ماها (بلا نسبت شما خودمو می‌گم)دیوونه بازیامون زیاده(اینو گفتم چون می‌دونم enfpها با جنبه‌ان(ایموجی چشمک))و احتمالا توی یه سری چیزا با بقیه فرق داریم یعنی خود من،خیلیا بهم می‌گن یه چیزاییم عجیبه!و خیلی اوقات بر خلاف موج حرکت می‌کنیم و احتمالا خودمون با این موضوع راحتیم!

بابا اصلا به قول یکی دیوونه غم نداره هیچ چیزی کم نداره حرفش و قلبش یکیه دیوونه شو کی به کیه!؟

دیوونه شو مثل ماااا!!!!(ربطی نداشت به جمله بالا؟داشت ربط داشت)

خدایی دوست داشتم از این لباس داشتم خیلییی باحاله
خدایی دوست داشتم از این لباس داشتم خیلییی باحاله
رنگی،متفاوت،خلاقانه،باحال و بانمک
رنگی،متفاوت،خلاقانه،باحال و بانمک
اطرافیان من بی‌ذوقن که این به نظرشون قشنگ نمیاد؟
اطرافیان من بی‌ذوقن که این به نظرشون قشنگ نمیاد؟
اینو می‌خواستم و از اونجایی که توقع نداشتم تو ایران گیرم بیاد خودم دوختم دارم روش همچین چیزایی می‌کشم!
اینو می‌خواستم و از اونجایی که توقع نداشتم تو ایران گیرم بیاد خودم دوختم دارم روش همچین چیزایی می‌کشم!
کودک درون یک enfp
کودک درون یک enfp

نمی‌دونم چرا این عکسارو گذاشتم شاید می‌خواستم سلیقه یک enfp رو نشونتون بدم!شایدم برای بقیه enfpها اینجوری نباشه!


شماره پنج:

Kindness is the language which the deaf can hear and the blind can see

اخی اینم قشنگه‌ها


ادامه دارد...