هنوزم که هنوزه...



-نمی‌دونم تو بعضی از موقعیتا چه واکنشی باید نشون بدم

-نمی‌دونم چطوری میتونم همدردی کنم

-از بیشتر از نصف آدم‌ها خوشم نمیاد

-نمیتونم به آدم‌ها اعتماد کنم

-رو هیچکس نتونستم صد در صد حساب کنم

-نمیدونم چرا زندم

-نمیفهمم چرا یهو همچی خراب شد

-قابل درک نیست بعضی اتفاقایی که افتادن

-ازینکه ویرگول رو با آدم‌های خوبش پیدا کردم خوشحالم

-دونات میخوام

-فکر میکنم مجموعه دوست‌های من جزو بهترین آدم‌های دنیان

-اگر رو دوست‌هام لقب نذارم حس صمیمیت ندارم باهاشون

-نمیدونم چطوری بعضی احساساتم رو بروز بدم

-نمیدونم تا چه حد باید جوابِ بعضیا رو بدم پس با ی لبخند و سکوت تمومش میکنم

-نمیفهمم چرا بعضیا همینطور که هستم قبولم نمیکنن! بابا عامو میدونی من چقدر تلاش کردم خودمو قبول کنم؟ تروخدا انقدر سعی نکن تغییرم بدی

-هنگِ یه سری حرفا از یه سری آدمام که نباید

-ترکیب دومان و چای بهترینه

-از حشرات میترسم

-کفشام کثیفه

-میترسم کسی دوستم داشته باشه

-میترسم کسیو دوست داشته باشم

-میترسم اتک ان تایتان رو بببینم،گذر زمانش و تغییر ادم‌هاش بدترینه

-نمیدونم چرا مینویسم

-ادم‌هایی با سطح فکر پایین عصبانیم میکنن

-منطق بی منطق بعضی ادم بزرگا رو درک نمیکنم

-دوست ندارم مثل بعضی ادم بزرگا بشم

-حس میکنم دو نفرم

-همه چی برام شبیه خوابه

-گیون بهترینه

-شوخی‌هامون با نفس، استفاده از بعضی چیزا که فقط خودمون میفهمیم با داسک، صحبت کردن و بودن با مخبط، شروع کردن دوباره با پیشوک، متن‌های خفن فرنوه، ...

-بعضی ادم‌ها رو درک نمیکنم

-از مدرسه رفتن بیزارم

-از لباس خریدن بدم میاد

-"من عصبانی نیستم"، "خیلی کسافطی"، باسه باسه"، "آسغال عوضی"، "خفه شو خفه شو"

-انادر لاو>>>

-خودکشی راهِ فرار خوبی نیست، ولی گاهی تنها راهه...

-عاجز از درکِ آدم‌هاییم که تو زندگی بقیه دخالت میکنن

-نمیتونم بگم انتخاب رشته‌ی من، منوی رستوران نیست که تو بخوای انتخابش کنی

-نمیتونم بفهمونم که "خوب پرستاری هم بزن" فقط یه جمله نیست، اگر زنده بمونم بحث بیست سالِ آینده‌ی منه...

-"چقدر ساکتی" دلیل بسیار داره، تا چه حد میتونی حرف بشنوی؟

-من از آدم‌ها میترسم

-گربه‌ها>>>بچه‌ها(ساکت و بامزه‌هاشون)>>>هفتاد درصد آدم‌ها

-نرفتیم موزه، با اتوبوس نرفتیم گم شیم، شربت نریخت رومون

-از عروسک‌هایی که چشم‌های باز دارن میترسم

-پشت تلفن نمیتونم مثل ادم صحبت کنم

-نتونستم یه سریال رو به ترتیب قسمت‌هاش ببینم(:اول، قسمت یک. دوم، قسمت اخر. بعد بقیه‌اش)

-میدونم با اکثر متن‌هام ارتباط نمیگیرین

-یک عدد معتاد به اینترنت، آدامس و مانگا‌ هستم

-...