چالش بیو « BABA YAGA»


1_پررنگ ترین کلمه ای که تو ذهنمه: مرگ
2_اگه تعداد یه چیزو تو جهان بیشتر می‌کردم: مهربونی
3_اگه یه رایحه بودم: بوس تنه بابام
4_اگه یه شیء بودم: ماگ، هدیهٔ دوستم!
5_اگه یه رنگ بودم: طوسی، صورتی
6_اگه یه قدرت ماوراءالطبیعی داشتم: نامرئی بشم
7_اگه یه ژانر بودم: طنز، غمگین
8_اگه یه نوع قهوه بودم: ساده
9_اگه یه شعر بودم: نظری ندارم
10_اگه یه حس بودم: نگرانی
11_اگه یه مکان بودم: فروشگاه فانتزی فروشی:))
12_اگه یه چیز تو طبیعت بودم: گل
13_از چی متنفرم: دروغ، دورویی، ضعیفی و جا زدن
14_چی باعث میشه تصمیم جدی واسه خودکشی نگیرم: بابام
15_چی منو از دپرس بودن نجات میده: خریدنه چیزایه مورد علاقم!
16_طولانی ترین تایمی که رو یه آهنگ قفلی بودم: چندین هفته اهنگ های حامی
17_کاراکتر فیلم یا سریال مورد علاقم: میچ مُرگان توی باغ وحش

شخصیتش فقط خیلی جالب بود اونقدی که فقط توی فیلم میشه فهمیدم:))


18_چیزایی که دوسشون دارم: لوازم تحریر، لوازم ارایش، بدمینتون ، لباس، خوراکییییییی، گذااااااااااا، لباشکککککککککک، اب نباتتتتتت، بستنییییییی، لباسسسسسس، بچه ها، مخصوصا نوزاد، چیزایه کوچولو و فانتزی
19_چی خیلی خوشحالم میکنه: چیزایی که دوسشون دارم+ نوشتن، طراحی کردن و نقاشی، رقص، تولد، شنا، بدمینتون
20_تو چه کاری استعداد دارم: شنا، بدمینتون ، طراحی، نوشتن، روانشناسی، گریه کردن😂، خندوندنه بقیه، نقاشی، درس خوندن،
دلم میخواست این چالش یکم شاد باشه اما همه چیز به روحیه ادم بستگی داره...