چالش بیو (BABA YAGA)

https://www.aparat.com/v/o51149t



1_پررنگ ترین کلمه ای که تو ذهنمه: قدرت

به شدت قدرت طلبم و برخلاف بعضیا که فکر میکنن هرچی جیبشون پر تر باشه قدرتمند ترن من سعی میکنم ذهنم و پر کنم البته این حرف بنجامین فرانکلینه فیزیکدان آمریکایی که به شدددتتتتت باهاش موافقم
به شدت قدرت طلبم و برخلاف بعضیا که فکر میکنن هرچی جیبشون پر تر باشه قدرتمند ترن من سعی میکنم ذهنم و پر کنم البته این حرف بنجامین فرانکلینه فیزیکدان آمریکایی که به شدددتتتتت باهاش موافقم


2_اگه تعداد یه چیزو تو جهان بیشتر می‌کردم:لبخند
3_اگه یه رایحه بودم:بوی خاک نم زده
4_اگه یه شیء بودم:یه گردنبند
5_اگه یه رنگ بودم:صورتی

آخخخخخخ گلبم موی شولتییییییی **
آخخخخخخ گلبم موی شولتییییییی **



6_اگه یه قدرت ماوراءالطبیعی داشتم:دوست داشتم بین جهان های موازی سفر کنم :)
7_اگه یه ژانر بودم: علمی تخیلی
8_اگه یه نوع قهوه بودم: از قهوه بدم میاد اخرین باری که خوردم زیر سرم رفتم :/
9_اگه یه شعر بودم: من چه در وهم وجودم چه عدم دلتنگم ,از عدم تا به وجود آمده ام دلتنگم (فاضل نظری )
10_اگه یه حس بودم: همه ی احساساتی که می تونه در یک انسان جمع بشه

عاشق اون سبزه ام :))
عاشق اون سبزه ام :))



11_اگه یه مکان بودم:یه کلبه کوچیک وسط جنگل با یک کتابخونه بزرگ داخلش و یه حیاط پر از بوته های توت فرنگی


12اگه یه چیز تو طبیعت بودم: آسمون شب
از چی متنفرم: دورویی دروغ
چی باعث میشه تصمیم جدی واسه خودکشی نگیرم: رویاهام و آدمی که قراره برای رسیدن به رویاهام بهش تبدیل بشم
چی منو از دپرس بودن نجات میده: آهنگ خوندن زیر نور ماه برای ستاره ها گاهی انگار صدام و می شنون انگار روح دارن می تونم موقع آهنگ خوندن باهاشون حرف بزنم
طولانی ترین تایمی که رو یه آهنگ قفلی بودم:یادم نمیاد ولی می دونم رو آهنگ loca loca شکیرا خیلی قفلی بودم یه مدت

کاراکتر فیلم یا سریال مورد علاقم: دکتر استرنج , استارگرل , کاپیتان مارول , ستایش ( پیر نمیشه لامصب :)))

دکتر استرنج بیشتر به خاطر اینکه از قدرت ذهنش برای مبارزه با دشمناش استفاده میکنه خوشم میاد  و البته اون شوخ طبعی نامحسوسش خیلی جذابه
دکتر استرنج بیشتر به خاطر اینکه از قدرت ذهنش برای مبارزه با دشمناش استفاده میکنه خوشم میاد و البته اون شوخ طبعی نامحسوسش خیلی جذابه


اینم که کلا خودمم :))
اینم که کلا خودمم :))


بهترین ابرقهرمان زن مارول اولا چون زنه ازش خوشم میاد دوما چون قویه و ناامید نمیشه سوما چون ....خوشگله :)))
بهترین ابرقهرمان زن مارول اولا چون زنه ازش خوشم میاد دوما چون قویه و ناامید نمیشه سوما چون ....خوشگله :)))


چون تونستن اکسیر جوانی رو برای اولین بار دنیا کفش کنن و من شیفته ی اون عینکشونم **
چون تونستن اکسیر جوانی رو برای اولین بار دنیا کفش کنن و من شیفته ی اون عینکشونم **


چیزایی که دوسشون دارم: نوشتن , طراحی کردن , درس خوندن , مطالعه کردن تو فضای باز و موسیقی , پیاده روی , ورزشای سنگین , آرایش کردن (البته سبک نه اینکه جن درست کنی :/ ) نوشتن , آهنگ خوندن و گوش کردن , کار کردن , دانشگاه رفتن , رژیم گرفتن , لوازم تحریر رنگی رنگی ,
چی خیلی خوشحالم میکنه: کتاب , لوازم تحریر , چیزای گوگولی :)

از این چیزای کیوت زیاد دارم ولی سیر نمیشم بازم میخوام اصلا میبینمشون روحیه می گیرم :)))
از این چیزای کیوت زیاد دارم ولی سیر نمیشم بازم میخوام اصلا میبینمشون روحیه می گیرم :)))


تو چه کاری استعداد دارم: طبق گفته های دیگران : نوشتن طراحی کردن

پ.ن : رفتم کلیپ آنباکسینگ لوازم تحریر کیوت پیدا کنم دیدم زیرش دعوا شده فحش و فحش کشی سر اینکه چرا دختره از لوازم تحریر پارسالش استفاده نمیکنه و اسراف می کنه 😂😂😂


~•°stargirl°•~