ویرگول
ورودثبت نام
Lonarkaid
Lonarkaid
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

چالش بیو (طراح چالش :)

۱- پررنگ ترین کلمه ای که تو ذهنمه: سناریو
۲- اگه تعداد یه چیزو تو جهان بیشتر می‌کردم: لبخند آدما
۳- اگه یه رایحه بودم: چوب قفسه های کتابخونه
۴- اگه یه شیء بودم: ماسک
۵- اگه یه رنگ بودم: طوسی مات
۶- اگه یه قدرت ماوراءالطبیعی داشتم: کنترل آینده نزدیک یا یخ زدن زمان
۷- اگه یه ژانر بودم: تراژدی کلاسیک
۸- اگه یه نوع قهوه بودم: آمریکانو
۹- اگه یه حس بودم: جنون
۱۰- اگه یه مکان بودم: اتاق فرار
۱۱- اگه یه چیز تو طبیعت بودم: ماه
۱۱- از چی متنفرم: ایگنور شدن/خیانت
۱۲- چی باعث میشه تصمیم جدی واسه خودکشی نگیرم: خود آینده‌م- ترس- منطق
۱۳- تو چه کاری استعداد دارم: اورتینک
۱۴- چی منو از دپرس بودن نجات میده: ویدیوهای کوروش و میا- خواب-اهنگ
۱۵- طولانی ترین تایمی که رو یه آهنگ قفلی بودم: ۶ ماه

۱۶- کاراکتر انیمه مورد علاقم: رامپو

۱۷- چیزایی که دوسشون دارم: روح- هندزفری

سوالبیوچالش بیو
کفاره شراب خوری های بی حساب، هشیار در میانه مستان نشستن است.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید