چالش لیست نویسی:)

لطفا برای این پرسشنامه عکسیو بذارین که وایبشو خیلی دوست دارین
لطفا برای این پرسشنامه عکسیو بذارین که وایبشو خیلی دوست دارین
  1. پنج ویژگی ظاهریت که دوستشون داری:
  2. پنج ویژگی اخلاقیت که دوستشون داری:
  3. سه تا از آدمای زندگیت که نسبت به بقیه بهشون نزدیک تری:
  4. هفت تا از ویژگی هایی که توی آدما میپسندی:
  5. ده چیزی-فردی-که اگه میتونستی از زندگیت حذفشون میکردی:
  6. بهترین دوستات از اول تا امروز:
  7. سه تا از اشتباهاتی که کردی و ازشون پشیمون نیستی:
  8. چهارتا موزیکی که بیشتر بهشون گوش میدی:
  9. ۳تا از افرادی که دلت میخواد دوباره ببینیشون(مرده یا زنده):
  10. سه نکته مهم در مورد شخصیتت:

۱.پنج ویژگی ظاهریت که دوستشون داری:

دست هام،موهام،چشمام،عینکم و استایلم

۲.چهار ویژگی شخصیتیت که دوستشون داری:

لجبازیم(?)،میانگراییم(که خرابه انگار?) ، اعتماد به نفسم و غرورم

۳.سه تا از آدمای زندگیت که نسبت به بقیه بهشون نزدیک تری:

خطای ۴۰۴،شخص یافت نشد

۴.هفت تا از ویژگی های مشترک توی آدمایی بهشون جذب میشی:

درونگرایی،مازوخیست،اضطراب اجتماعی،پنیک اتک و افسردگی (خدا عالمه که چرا?)

۵.ده چیزی-فردی-که اگه میتونستی از زندگیت حذفشون میکردی:

تنبلی ،بی حوصلگیم،تمام ۶ ماه گذشته و ۱۳۹۹ تا اخر شهریور ۱۴۰۱

۶.بهترین دوستات از اول تا امروز:

نیایش—>پیش دبستان

نیوشا —>اول تا دوم ابتدایی

کیانا—>اول تا ششم

حنانه—>اول تا چهارم(هنوزم دوستیم ولی نه اونقد صمیمی)

ریو—>کلا ۳ ماه از سال هفتمم

ویانا—> ۵ ماه باقی مونده اش

۷.سه تا از اشتباهاتی که کردی و ازشون پشیمون نیستی:

موقع آزمون سمپاد سوال ها رو نخوندم و فقط جواب ها رو رنگ کردم چون نمیخواستم برم(خدا میدونه چی زده بودم)

رفتم مدرسه ای که الان توشم

با اینکه میدونستم قراره ضربه بخورم به خیلیا اعتماد کردم:) و از هیچکدوم پشیمون نیستم

۸.چهارتا موزیکی که بیشتر بهشون گوش میدی:

i wanna be your slave

happy face

mad hatter

believer

۹.سه تا از افرادی که دلت میخواد ببینیشون(مرده یا زنده):

پدربزرگ مادریم که هیچوقت ندیدمش

ریو

خودم وقتی سنم کم تر بود:)

۱۰. چار نکته مهم در مورد شخصیتت:

هیچوقت اولین نفری نیستم که به بقیه بگم دوست صمیمی،رفیق،یا حتی حاضر نیستم بگم یه سر انگشت ازت خوشم میاد??

وقتی کسی سرزنشم کنه،ازم ایراد بگیره، مجبورم کنه عذرخواهی کنم یا عصبانیتشو سرم خالی کنه و…شاید همون موقع نه ولی بلافاصله با همه ی عیب و ایراد هاش بهش حمله میکنم?

ادم شناس خیلی خوبیم میفهمم کی کی دروغ میگه به کی میشه اعتماد کرد چی دوست دارن چی ندارن همشون رو با یک نگاه یا یه بار دیدن متوجه میشم

از خود ادما هیچوقت تعریف نمیکنم،از خطشون ناخن هاشون یا مدل موهاشون شاید تعریف کنم ولی هیچوقت از کل شخصیت و ظاهر یک ادم تعریف نمیکنم(خیلی کم پیش میاد احتمالش یک در تیلیاردئه)