چالش هفته|بدهکاری هایم+2 چالش دیگر

سلام به همگی ، پساپس عید نوروز ، سال جدید و ماه مبارک رمضان را تبریک میگویم?.

قسمتی از اتاق من+فیلتر فانتزی
قسمتی از اتاق من+فیلتر فانتزی

بدهکاری هایم :

من به همه چیز و همه کس بدهکار شدم

به مادر و پدرم بدهکارم، میتوانم از امروز جبرانش کنم...

به برادر کوچک ترم بدهکارم

او تنها چیزی که از من میخواست بازی بود

بازی و بازی و بازی

تمام زندگی اش بازی بود و هست

من بهش بدهکار شدم

چون نتوانستم آنقدر که او از من میخواست بازی کنم

او روزی دو ساعت بازی از من خواست

و من فقط روزی سی دقیقه به او دادم

الان فقط به لطف اوست

که کودک درونم همچون گیاهی ریشه دوانده و رشد کرده !

به دوستانم بدهکارم چون دوست خوبی برای آنها نبودم ، شاید اکنون بتوانم جبران کنم....

به آدم ها بدهکارم چون آنقدری که باید وشاید با آنها خوب رفتار نکردم ولی از امروز به بعد جبران میکنم...

به زمین قشنگم بدهکارم ، میتوانم از امروز جبران کنم؟

به خودم هم بدهکارم ، میتوانم از امروز جبران کنم ؟

به همه چیز و همه کس بدهکارم ، اما به خود قول داده ام

که از همین الان

و از همین لحظه

همه ی بدهکاری هایم را

جبران کنم

ابر های سیاه را کنار میزنم

تا نور آفتاب بعد از مدت ها

دوباره برگردد

و لبخند گرم من میزبان گرمای اوست...



چالش تلفیقی! :

یه داستان 6 کلمه ای در قالب هایکوی کتابی !

الهه ی زشتی ، مسخره (میشد) ، (در) تنهایی ،شب مرده .




همه ش همین بود !

ممنون که وقت گذاشتید خوندید:)