چالش ۲۱ روز

سلام

من سبام. متولد اسفند ۶۵.

خیلی وقته می‌خوام این چالش رو انجام بدم اما، هر بار به بهونه‌های مختلف از انجامش شونه خالی می‌کنم. چند تا مورد رو در نظر گرفته بودم که تو این ۲۱ روز باید هر روز انجامشون می‌دادم. اما بعد از دو روز دیدم نخیر نمی‌شه این حجم از کاری رو که من برای خودم تعریف کردم هر روز تازه اونم در کنار بقیه کارا پیش برد. اونم کار باکیفیت نه بیخودی و الکی وقت پر کن.

این شد که تصمیم گرفتم واقع‌بینانه‌تر فکر و عمل کنم. مواردی که تا ۲۱ روز آینده هر روز باید انجامشون بدم رو اینجا می‌نویسم و هر شب گزارش کار می‌دم.

به درد چی یا کی می‌خوره؟ احتمالا هیچ‌کس...

همه اینا یه تمرین برای خودمه و شاید یه روزی به کار یه نفر دیگه‌ای هم اومد.

مواردی که هر روز باید انجام بدم ایناس:

۱. هشت لیوان آب.

۲. روزهای زوج تمرین بدنسازی و روزهای فرد ۲ساعت پیاده‌روی.

۳. روزی ۱۰ صفحه مطالعه.

۴. کالری شماری و تغذیه سالم.

۵. نوشتن گزارش کار در ویرگول.(نوشتن از کارای سخته برام)

همین الان منِ ذهنیم هی داره بهم می‌گه همیییین! و من دارم در برابرش مقاومت می‌کنم و می‌گم بعله همین (: ...

توان من برای انجام کار مفید همینقدره دادا...