چطور یک فروشگاه مشابه دیجی کالا بسازیم ( + ویدیو آموزشی )

این روزها کسب و کارها تقریبا اینترنتی شده و کمتر کسی پیدا میشه که فروش آنلاین نداشته باشه اگه شما هم قصد دارید یک کسب و کار اینترنتی بپا کنید قطعا نیاز دارید بصورت آنلاین یک وب سایت یا سیستمی برای فروش داشته باشید.

ممکن است بعضی ها با ثبت نام در سایت های چندفروشندگی اقدام به فروش محصولات خود بکنند و این روش مزایا و معایب خود را دارد ولی من در این مقاله قصد ندارم درباره ی چنین سایت هایی صحبت کنم.

من قصد دارم درباره ی پیاده سازی فروشگاه کاملا اختصاصی صحبت کنم که مشابه دیجیکالا باشد و کاملا شخصی برای خودتان باشد.

برای چنین حالتی شما حتما باید دانش برنامه نویسی داشته باشید تا بتوانید یک سایت و یک اپلیکیشن موبایل مشابه دیجی کالا داشته باشید.

شما میتونید بجای یادگیری برنامه نویسی یک برنامه نویس هم استخدام کنید و بهش جزییات پروژتون رو بسپارید.

البته اینم بگم که دیجیکالا رقبای زیادی هم داره :


اگه علاقه به یادگیری تخصص لازم دارید بهتره از یه دوره ی آموزشی مناسب شروع کنید من خودم برای تحویل چندین پروژه از دوره ی آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی مشابه دیجیکالا استاد نیکزاد استفاده کردم که بسیار عالی بود و من راضی بودم.

چیزی که باید یاد بگیرید فریمورک Laravel هست که برای توسعه ی وب سایت استفاده میشه یعنی شما میتونید هر نوع وب سایتی رو با این فریمورک بسازید ولی چون کاملا تخصصی هست مثل CMS یا سیستم مدیریت محتواها نیست.

سیستم مدیریت محتواهایی مثل وردپرس رو برای ساخت یه فروشگاه تخصصی استفاده نکنید چون ممکنه زود هک بشید و سیستم فروش شما به فنا بره یا رقبا امتیاز بهتری از شما در گوگل میگیرند و شما فروشتون پایین میاد.

در دوره ی آموزشی که بالا معرفی کردم از صفر تا صد لاراول تدریس شده است و شما میتونید از صفر شروع کنید به یادگیری و چون پروژه محوره و درونش هم یک فروشگاه آنلاین کاملی ساخته میشه قطعا میتونید قدم به قدم باهاش پیش برید و فروشگااه خودتونو بسازید.