غولی به نام چینی !

واقعا چرا اینهمه از این چینی میترسیم اونقدر هام سخت نیست که به نظر میاد

ادعایی ندارم که خیلی خفنم و اینها...پس اگر میخای بگی چه از خود راضی نخون

فارسی که به کنار به انگلیسی کتاب میخونم چه کتاباییش رو بعدا می فهمی

آلمانی و عربی هم یاد گرفتم یه دفه با خودم گفتم من که اینارو بلدم یه چیز

سخت تر امتحان کنم ببینم چی میشه رفتم و از کانالای یوتیوپ چینی یاد گرفتم

دیدم سخت نبود ببین نمیگم آسون بود میگم سخت نبود یعنی هر زبونی که بخوای

بخونی بی تلاش نمیشه همه بهم میگفتن اینهمه کاراکتر چینی رو چجوری حفظ میکنی

چینی هم حروف داره ولی نه مثل فارسی حروف چینی رو باید خودت کشف کنی یعنی داریم

دست ها یه کلمه هم داریم اتحاد حالا اتحاد این دو تا میشه اتحاد دست ها معنیش چی میشه

آها آفرین میشه دادن فعل دادن رو اینجوری میسازن نکته ی بعدی اینه که اگر انگلیسی 50000

تا کلمه داره چینی 2000 تا داره بقیه رو با هم ترکیب میکنه فعلا تا اینجا کافیه اگر دوس داری بهت

یاد بدم لایک بده دلم شاد شه.

再见

GOODBYE