پروازِ پرنده‌ی خودشناسی...

با نگاهی به پست‌های اخیرم، متوجه شدم که مدت زیادیست پستی مرتبط با خودم و زندگی شخصیم منتشر نکرده‌ام و این چالش، بهانه‌ای برای میسر کردن این مورد بود:


۱.سخت‌ترین انتخابی که تا الان انجام داده‌ای؟

غلبه کردن بُعد منطقی ذهنم به بُعد خام احساساتم


۲. دو تجربه‌ی مهمی که از تو، آدمی که امروز هستی را ساخته است؟

_ تجربه سوگ
_ شرکت در جلسات روان‌درمانی


۳. سه سال آخر زندگی‌ات، در سه جمله؟


_سال‌های قید شده، لبریز از عوامل مختلف برای مختل کردن سلامت روان و تلاش من در راستای معکوس کردن نتیجه این عوامل بود.
_با بُعدی از وجودم آشنا شدم که تا به حال بروز پیدا نکرده بود.
_تلاش، بیهودگی، تلاش، بیهودگی، تلاش، بیهودگی.


۴. سه کاری که همیشه دلت می‌خواست انجام دهی ولی هنوز انجام نداده‌ای؟

سفر به فضا، موتور سواری و خلبانی


۵. سه مورد از بهترین لحظاتی که در زندگی‌ات تجربه کرده‌ای؟


_ لحظاتی که احساس می‌کنم فرآیند درمانم، موثر واقع شده.
_ زمانی‌ که تلاش می‌کنم تحت هر شرایطی از راکد بودن فاصله بگیرم و در اعماق زندگی، جریان داشته باشم.
_ هنگامی که به خواهر کوچکم گفتم: 《عشقِ دلم》و گل از گلش شکفت.


۶. می‌توانی داستان زندگی‌ات را در سه خط بنویسی؟

پستیم و بلندیم و کمالیم و کمیم // آئینه زنگ خورده و جام جمیم


۷. اولین خاطره‌ی زندگی‌ات که خیلی فوری و همین الان به یادت می‌آید؟

_ زمانی که با پدرم برای رسیدن به مدرسه، مسابقه می‌گذاشتیم.


۸. کارهایی که تا الان یادگرفته‌ای و از بابت یادگیری‌شان حسابی خوشحالی؟

_ سنجش عیار آدم‌ها قبل از مبتلا شدن.
_ سنجش عیار آدم‌ها قبل از اعتماد کردن
_ پذیرفتن عواقب اشتباهاتم حین زیستن


۹. آخرین چیزی که بدجور روی اعصابت بود؟

کابوسی که دیشب، خوابم را مورد تهاجم قرار داد.


۱۰. چیزهایی که فکر می‌کنی باید بی‌خیالشان شوی؟

گذشته و هر چیزی که به آن پیوند خورده است.


۱۱. چه چیزهایی تو را هنوز هم می‌خندانند؟

_ تماشای فیلم و عکس‌های کودکی خواهرانم
_ فکر کردن به حماقت‌های طنز گذشته



به پایان آمد این پست و ویرگول همچنان باقی...

از شما هم دعوت می‌کنم تا در این چالش تفکر برانگیز شرکت کنید.
خوش‌حال میشوم اگر سری به کانال تلگرام من بزنید :)