ویرگول
ورودثبت نام
باشگاه ۴.۲ درصدیون | 4.2ion
باشگاه ۴.۲ درصدیون | 4.2ion
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

باشگاه 4.2 درصدیون

من خیلی به این فکر میکنم که مردم چرا با هم حرف نمیزنن؟ چرا به جای اینکه از همون اول با هم با منطق حرف بزنن، فحش میدن؟ چرا درک انقدر پایینه؟
به این فکر افتادم که همچین جایی راه بندازم که همه با هم حرف بزنن که سطح فهم و درکمون بره بالا، و البته 4 تا چیز هم یاد بگیریم
اینم بگم که ما فقط از 1 ساعت از روزمون اسفاده میکنیم که یه سری کارای مفید در راستای هدفی که گفتم رو انجام بدیم. 1 ساعت از 24 ساعت که میشه 4.166666% که اگه رُندش کنی میشه 4.2
برای همینم اسمشو گذاشتم 4.2 درصدیون

اینجا برنامه ای که فعلا هست و اجراش میکنیم (که قطعا تو آینده بهتر و حرفه ای ترم میشه) برنامه ایه که توش تقریبا:
18 تا توییت
3 تا وبلاگ
بیش از 1 ساعت کتاب
بیش از 10 تا مقاله خوندن
3 وعده ویدیو خوب تِد یا یوتوب یا پادکست
بیش از 1 ساعت بحث دو نفره و جمعی
و کلّی سود دیگه که میتونی از کسایی که تو دوره اومدن و تجربه داشتن بپرسی

توییت ها و بلاگ پست هایی که از طرف بچه های باشگاه نوشته شده توسط صفحه های 4.2 درصدیون بازنشر میشه که بیشتر دیده بشه

و اساس این برنامه بلاگ نویسیشه. چرا چون من میدونم که نوشتن و مخصوصا به اشتراک گذاشتن اون نوشتن، چقــــــــــــــــــــــــدر تاثیر مثبت روی خودمون و فضای دورمون داره

از این به بعد هم توی این صفحه ی ویرگول، بلاگ های بچه های باشگاه بازنشر میشه


در آخرم بگم که من سجاد رامزم و میتونی نظرت درباره این ایده یا کلا هر چیز دیگه ای رو به بهم بگی
اینستاگرامم
توییترم
ویرگولم
ایمیلم:

اینستاگرام باشگاه
توییتر باشگاه

مرسی تا اینجا خوندی...

باشگاهکمپین4 2 درصدیونسحرخیزجامعه
✌از ۱ ساعت روز استفاده میکنیم ? تا درکمون بره بالا ⭕و ارتباطمون بهتر شه ?برای رشد خودمون? و رشد جمع دورمون
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید