انقد گفتین زندگی کن زندگی کن رویاهاتو دنبال کن مثبت باش دیگه حالم از کلمه ی زندگی و رویا به هم میخوره
نمیخوام زندگی کنم اصلا به ملت چه ، همه واسه ما روانشناس شدن
خدافزی چندین ساله از همه ی شبکه های اجتماعی
از این وضع زندگی میکشم بیرون ، شما بمونید همدیگه رو تو این شبکه های شلوغ بخورید ، اخبار بخونید دانشمند شید ، فالوور جمع کنید دنیاجهانبخت شید افکارتونو مثل رهبرنازیا به رخ هم بکشید ، رو افکار همدیگه تو مغزتون هفت تیر بکشید و بلاک ، چیزی که دیدم این بود که خیلی از مردم دیکتاتورن فقط اسلحه و قانون دستشون نیست ، خیلی از شما اسلحه دستتون بیوفته همه ی دنیارو مسلمان میکنید ، یا بی خدا میکنید فرقی نداره
رفتم انبار دیدم نوجوونیام یه چیزی نوشتم رو دیوار ، یادم افتاد اون موقع ها هم منو همه برده خودشون کرده بودن ،،، نوشته بودم "" مهم اینه که هیچی مهم نیست ""
میخوام همینجوری بشینم هیچی نشم ، اگه هم کاری کردم چیزی باشه که قلبم واقعا براش میخاره ، انقد که نمیتونم یه جا بشینم ، قدیما میگفتم کاش GTA بود هسویام میزدیم همیشه زنده میموندیم ، الان میگم چه خوووووووب که یه مرگی هست ، فکر بهش همه حرص و آرزوها رو ازم میگیره ، میگه رسیدی خوبه نرسیدی اصلا مهم نیست ، امروز بعد مدتها یه خواب خوش دیدم ، واقعا مهم اینه که هیچی خیلی مهم نیست ، چهار تا سلولیم دور برداشتیم برا خودمون
اشرف مخلوقات ؟ تو زور آخرتو بزنی نهایتا منظومه شمسی رو نابود میکنی هیچی نیستیم هیچیییی
مرگ برام تموم شدن همه چیه و همین مرگ باعث شده من از ته دلم زندگی کنم و اسیر هیچ چی نشم جز غذا و آب برای رفع نیاز و تا میشه از رنج دوری کنم و لذت های باکیفیت و رضایت آور در بلند مدتو ببرم ، اینایی که لذت های خطرناکو انتخاب میکنن دارن برا فرداشون جهنم درست میکنن ، این دنیا اونقدرا ارزش نداره جهنم بسازی و تحملش کنی (شایدم مغلطه کردم ولی هرچی برخلاف طبیعت کار میکنه خوب نیست)
همه ی اینارو تو چهارچوب اخلاقی انجام میدم ، بهتره بگم میخوام بیکار بمونم با رعایت چهارچوب اخلاقی
میخوام باورها و افکارمو با طبیعت(علم) منطبق کنم تا اون بگه چی حالمو خوب میکنه چی واقعیته و چی حال همه رو بهترین میکنه و برای رسیدن به این ، باید بخش زیادی از خودمو از بین شلوغیا و این زدوبندا و جنگ اعتقادات مختلف و ارتباطات بیش از حد آدما بکشم بیرون ، و بخش زیادی از عمرمو تو خلوت و طبیعت بگذرونم ، گوشت هیچ حیوانیو نخورم (#نه بقتل وحشیانه) و بخش کمی از عمرمو صرف پول درآوردن و تامین غذا و آب بکنم
خیلی بیشتر از اینا و خیلی ساکت تر ایناست منظورم ولی دیگه وقت خدافزی کامل از شبکه های اجتماعی مجازی و واقعی رسید ، و پیش به سوی ارتباطات کم و بدرد بخور
واقعاااا دنیا کم ارزشه و بسیار رنج آور و نباید بزارم اون ارزشای ریزو هم از دستم بگیرن حکومتا و قدرتها ، چون به اندازه کافی با درد کشیدن هزینه میدم اگه در ازاش اون لذتی که وقتشه که ببرمش رو نبرم دیگه فایده زنده بودن چیه؟
انسان دوستی و حیواندوستی و علمدوستی هم بهترین واژه هایین که بلدم ، البته همشون تو سومیه هستن
به قول تورک ها : Tadini çikar ، یعنی مزشو دربیار(حالشو ببر)
یه جون داری ، هرچی میتونی مزهشو دربیار (معلومه که به هیچ موجودی حتی خودت نباید آسیب بزنی)
کاملا تامام