ویرگول
ورودثبت نام
Emily
Emily
خواندن ۱ دقیقه·۵ ماه پیش

روزمرگی_اسباب کشی²

سلاممممم

به پارت دوم اسباب کشی خوش اومدید

امروز ساعت 6 داریم میریم تو خونه تا اتاق هامون رو انتخاب کنیم

و من سه تا کارتن موز جمع کردم 🐒 ✨

واقعا سخت بود،واقعا سخت

کتابام و دوربین و نور هام رو جمع کردم

و الان باید برم سراغ مجسمه هام

صبح ساعت ۷ بیدار شدم و دیوار قشنگ اتاقم که پررررر نقاشی و پوستر بود رو خالی کردم و وسایلش رو جمع کردم

به شدت زود باید اتاق جدید رو بچینم که امتحان خرداد به آسیب نرسند

یعنی حدودا تا ۳۰ اردیبهشت وقت دارم اتاقم رو بچینم

و می‌خوام از همه‌ی مراحل براتون عکس بزارم✨👽

تازه این یه بخش کوچیک دیوار اتاقم بود:)
تازه این یه بخش کوچیک دیوار اتاقم بود:)


با اینکه خیلی خیلی ذوق خونه ی جدید رو دارم.. دلم گرفته این خونه_این اتاق جایی بود که کلیییی کار جدید انجام دادم،کلی آزمایش کردم،کلی آهنگ گوش دادم و ترک کردنش برام واقعا مقدار زیادی سخته

ولی خب جای جدید و خاطره های جدید دیگه؟نه؟:)

مرسی که خوندید ✨ 😃


اسباب کشیجمع کردنرفتنترک کردنجای جدید
یک نویسنده ی ناقابل که مینویسد از چیز هایی که می‌بیند،میشوند و می‌گوید:)
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید